Skip to main content
Ik heb nu een abonnement van 100 sms/min en 500 MB. Ik betaal hiervoor 10 euro per maand. Nu moet ik voor 25 oktober mijn abonnement eventueel opzeggen. Ik wil graag bij simyo blijven, maar ik geloof dat de kosten voor dit abonnement verhoogd zijn naar 11 euro per maand. Als ik het abonnement verleng, ga ik dan deze 11 euro per maand betalen of blijf ik 10 euro per maand betalen?
Hoi Iza,



Je hebt inderdaad goed gezien dat de tarieven zijn gewijzigd. Als je op Mijn Simyo je abonnement verlengt, krijg je automatisch €1,- korting op de 100 min/SMS bundel. Dit betekent dat je gewoon hetzelfde betaald en weer een jaartje bij Simyo blijft 🙂



Wat je ook kunt doen is je contract laten verlopen. In dit geval wordt je contract maandelijks opzegbaar, maar dan met hetzelfde tarief als je nu betaalt! Hier hoef je dus helemaal niets voor te doen.



Heb ik je vraag zo beantwoord? 🙂
Top! Bedankt nog 🙂
Hoi Iza,



Bedankt dat je het doorgeeft. Geen dank 😉



We zien je graag terug op het forum!
Ik vind dit zeer netjes van simyo en daarom vind ik oa jullie zo`n goede provider.



Kijk ik naar de cocurrenten dan moet je een 2 jarig abonnnement afsluiten om ongeveer hetzelfde te betalen en na 2 jaar

moet je opeens meer betalen of weer een nieuw contract afsluiten.

En daar kun je niet eens je bundel per maand veranderen.
Hoi afentoe,



Wat leuk om te horen dat je dit zo fijn bij ons vindt. Bedankt voor je compliment 😮 Wij proberen inderdaad zo goedkoop mogelijk te blijven. Ook heb je altijd de mogelijkheid je bundels aan te passen.



Als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan weet je ons te vinden op het forum 🙂
ik wil graag het abonnement voor mijn broer 1 jaar verlengen, hij betaald  € 3.00 per maand, waar moet ik dat verlegen want het loopt in november af, en het lukt me niet.
Je hoeft helemaal niks te doen.

Dat is juist het mooie van simyo.

Na je contract blijf je gewoon hetzelfde betalen, er veranderd niks.

Behalve dat je nu per maand op kan zeggen, maar waarom zou je dat willen 🙂
Hoi jip, welkom op het Simyo forum 🙂!



Wat onhandig dat het niet lukt om je abonnement aan te passen. Een verlenging kun je doorgeven op Mijn Simyo. Zodra je bent ingelogd scrol je naar beneden, totdat je "mijn abonnement aanpassen" ziet staan. Hier klik je "nog 1 jaar extra voordelig" aan en vervolgens op "mijn abonnement wijzigen". Je krijgt vervolgens een pop-up in je scherm te zien, waar je de bundelwijziging nogmaals moet bevestigen 🙂.



Zoals afentoe aangeeft, kun je er ook voor kiezen om niets te doen, omdat er behalve de einddatum van je contract verder niets verandert 🙂.



Is je vraag hiermee beantwoord?



@afentoe: dankjewel voor je reactie!
Ik heb hetzelfde abonnement als Iza en zou dit ook graag binnenkort verlengen.

Nu zou ik graag weten wat het verschil is tussen een nieuw jaar abonnement nemen, of niets doen en dan een maandelijks opzegbaar contract hebben. Ik snap natuurlijk dat de einddatum verschilt. Is het misschien zo dat bij een jaarabo de prijs voor een jaar vast staat en anders niet? Er moet toch ergens een verschil zijn, of ben ik nu te achterdochtig? 😉
Hoi Ilona., welkom op het Simyo forum 🙂!



Vaak zit er verschil in de prijs 🙂 Je krijgt bij verschillende bundels €1,- korting. Dit is echter bij de kleine bundels niet het geval, sterker nog, als je nu verlengt met een jaar bij een 100 bel/sms bundel, ben je precies hetzelfde kwijt, maar staat je nummer wel vast bij Simyo. Die heb jij ook, toch?



Bovendien is Simyo eigenlijk een provider die zich focust op Prepaid en Maand abonnementen, waar we heel uniek in zijn. Het zit dus in dit geval geen addertje onder het gras 🙂.

Reageer