Skip to main content
Ik heb van de week mijn Abonnement aangepast, omdat ze hetzelfde goedkoper aanboden, mAr nu heb ik een mail dat het nog goedkoper kan via student mobiel. Daar wil ik graag gebruik van maken, maar ik weet niet hoe ik mijn vorige verzoek wat 1 aug in zou gaan kan annuleren. Ik hoop dat iemand mij kan helpen?
Hoi nSweetladyD, welkom op het Simyo forum.



Je kunt, als je ècht geen jaarabonnement wilt, dan kun je via onze site binnen 14 dagen je bestelling annuleren.

De aanbieding die je hebt gezien via Studentmobiel kan inderdaad wel goedkoper zijn, maar je abonnement bij Simyo blijft de standaard prijs. Studentmobiel betaalt namelijk dat verschil aan de klant. Jou dus ;)



Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Hoi ernst, bedankt voor je bericht. Ik heb al simyo, maar het abonnement wordt per 1/8 aangepast. Ik heb het idee dat als ik het intrek dat ik alles intrek en niet alleen de wijziging?
Hoi SweetladyD,



Als je via simyo.nl/annuleren dit doorgeeft, wordt niet je aansluiting geannuleerd. Je contractverlenging van een jaar wel. Je hebt op 23 juli de wijziging doorgegeven en je hebt in totaal 14 dagen om dit te doen. Doe je dat niet binnen deze tijd, dan zit je aan je jaarcontract vast. Ik raad je dus aan om dit z.s.m. te doen.



Ik wil je er wel graag op wijzen dat als je via Studentmobiel een bestelling plaatst, je wel opnieuw aansluitkosten van € 14,99 moet betalen. Je moet dus voor jezelf even goed nakijken of overstappen naar Studentmobiel/Simyo wel echt voordeliger is...



Heb ik het je zo duidelijk uitgelegd?

Reageer