.

Beantwoord

Hoe zeg ik op als m'n jaarcontract nog niet is afgelopen?

  • 21 August 2013
  • 4 reacties
  • 907 Bekeken

Wanneeer ik mijn contract op wil zeggen krijg ik deze melding.

Je contractperiode loopt tot en met 01-12-2013.

Je kan je Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen.

Dus eerder opzeggen zodat het dan geregeld is op 01-12-2013 is niet mogelijk?
icon

Beste antwoord door Ernst 22 August 2013, 13:11

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Ja hoor dit is wel mogelijk, maar dan zul je de resterende periode van je jaarcontract moeten afkopen. Ofwel, als je nu uitstapt zul je de maanden september tot (en met) december moeten afkopen. En let wel, dit tegen de prijs waarvoor je je contract in eerste instantie, dus voor eventuele aanpassingen, bent aangegaan!
Ja hoor dit is wel mogelijk, maar dan zul je de resterende periode van je jaarcontract moeten afkopen. Ofwel, als je nu uitstapt zul je de maanden september tot (en met) december moeten afkopen. En let wel, dit tegen de prijs waarvoor je je contract in eerste instantie, dus voor eventuele aanpassingen, bent aangegaan!


Nou graag, zeg maar hoe en waar dat kan. Op de site is de info erg sumier en (voor mij) niet te vinden.
Reputatie 7
Wil je zo graag weg dan....?? :eek:

Ik denk dat je even geduld zult moeten hebben totdat een moderator je vraag oppakt.

Succes!

NB Waar ga je naartoe en waarom als ik vragen mag?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi knars, en welkom op het Simyo forum!
Alleen jammer dat je hier bent om je afscheid aan te kondigen :(

Dank je RicoK, 'I'll take it from here' ;-)

Je contract loopt inderdaad tot 1 december dit jaar en als je eerder weg wilt, dien je de resterende periode af te kopen.
Als je dit écht heel graag wil, dan wil ik dat nogmaals bevestigd hebben van je, waarna ik onze financiële afdeling vraag je contract per 1 september te ontbinden en de afkoopsom te berekenen.

Ik kan begrijpen dat je wél je nummer mee wil nemen naar je nieuwe provider, dat kan, en kun je aanvragen om op 1 september te laten gebeuren.
Je nieuwe provider zal de volgende opmerking moeten plaatsen bij de aanvraag nummerbehoud (en geef dit door!) ;ivm afkoop
(inclusief puntkomma)

Als je uiterlijk 25 augustus bevestigt, kan het allemaal al op 1 september geregeld zijn. Ben je later met bevestigen, dan wordt het 1 oktober...

Reageer