Skip to main content
ik heb geen telefoon niet meer nodig maar heb nog steeds een jaar abbonoment is er een mogenlijkheid dat ik mijn abonoment kan opzeggen
Bij het opzeggen van een jaarcontract voordat deze de einddatum heeft bereikt dien je resterende maanden in 1 keer moeten betalen. Simyo kan dit voor je berekenen en je een voorstel doen.



Een moderator pakt dit op en zal hier reageren.
Dat kun je zien op mijn Simyo. Staat er geen einddatum dan is het maandelijks opzegbaar

Optie 2 is afkopen van je abonnement.



Mag ik vragen waarom je wilt opzeggen?



Beste M_Tuinkabouter.

Ik lees een soort van dubbele ontkenning.😉🙂😀

ik heb geen telefoon niet meer nodig
Hoi M_Tuinkabouter,



Welkom op het Simyo Forum!



Goed dat je dit navraagt! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je nog een lopend contract hebt t/m 31 december 2019. Dit kun je terug vinden door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Abonnement. Na die tijd kun je je abonnement opzeggen door op diezelfde pagina naar beneden te scrollen en op de link te klikken over opzegging.



Je zou inderdaad ook kunnen afkopen! Dan betaal je al je abonnementskosten in één keer, en kun je je abonnement meteen opzeggen. Wil je dat?



Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



@ Ray en Friesian, dank voor de reacties!



Groetjes,

Jihane

Reageer