Skip to main content
Ik wil in de maand mei nog gebruik maken van mijn abonnement, maar wil ook dan mijn abonnement beëindigen als de maand mei eindigt, want in juni ga ik voor een lange tijd weg en heb dan geen abonnement meer nodig. Hoe doe ik dat? Is deze mail genoeg of moet ik het anders doen? Alvast bedankt.



Mag Ibrahim M.
@Jerry van Whoop / Ibrahim: Dit is een discussieplatform waarin we elkaar helpen. Hier kun je geen zakelijke dingen regelen. Neem morgen/maandag contact op met de helpdesk.

Succes.
Ik wil in de maand mei nog gebruik maken van mijn abonnement, maar wil ook dan mijn abonnement beëindigen als de maand mei eindigt, want in juni ga ik voor een lange tijd weg en heb dan geen abonnement meer nodig. Hoe doe ik dat? Is deze mail genoeg of moet ik het anders doen? Alvast bedankt.



Mag Ibrahim M.


@Jerry van Whoop, @Frenske ook ter info voor jou.



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-sim-only-opzeggen-307?c=121

-



Tóch opzeggen?

Als je zeker weet dat je wil opzeggen, dan willen we natuurlijk dat dit soepel verloopt. Kijk hiervoor op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Abonnement. Zorg dat je alle stappen doorloopt en je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail van je opzegging.



We hopen dat je plezier hebt gehad van je abonnement!


Fijne Zondag, en suuk 6 in het buitenland !
@Friesian: Tijdens het ontbijt realiseerde ik me dat het via Mijn Simyo ook mogelijk (zelfs beter) is. Je was me net voor om dat toe te voegen.:)
Niet ook maar de enige mogelijkheid bij zelf opzeggen. Behalve bij bijvoorbeeld overlijden. Dan heeft Simyo daar een bewijs van nodig en regelen zij dat.



Bij nummerbehoud de nieuwe provider.
Hi Ibrahim,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat jammer dat je ons wilt verlaten! Ik heb je aansluiting er even bij gepakt, en ik zie dat je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt. Dat komt goed uit, want dat betekent dat je vandaag nog kunt opzeggen. Je bent dan vanaf 1 juni weg. Let je er wel op dat je telefoonnummer dan ook vervalt? Als je toch je nummer wilt behouden, dan zeg je niet zelf op, maar laat je je nieuwe provider opzeggen voor je.



Het opzeggen doe je via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement, zoals Friesian zegt. Zodra je een bevestiging krijgt, weet je dat het gelukt is. Je kunt alleen opzeggen via Mijn Simyo, en niet via de klantenservice, tenzij er inderdaad een overlijdensgeval heeft plaatsgevonden. Dat zijn dan uitzonderingen, uiteraard.



Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



@ Frenske, Friesian en Ray, dank voor de hulp!



Groetjes,

Jihane

Reageer