Skip to main content
Mijn man is op 11 november overleden. Hierbij wil ik zijn abonnement opzeggen . Ik weet nitr meer of ik dat al had. gedaan. Zo niet dan bij deze.



M.vr.gr.

A.H. de Jong-Breevoort.
Hoi de Jong,



Allereerst wil ik je condoleren met het verlies van je man.



Het opzeggen kan ik helaas niet voor je doen, maar ik kan je wel stapsgewijs uitleggen hoe dat in z'n werk gaat, als de aansluiting niet nog een lopend contract heeft:




  1. Je gaat naar Mijn Simyo.
  2. Je logt in met zijn telefoonnummer en wachtwoord. Weet je niet meer wat het wachtwoord is? Dan kun je klikken op 'Wachtwoord vergeten'. Je krijgt dan een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.
  3. Als je eenmaal ingelogd bent op Mijn Simyo, ga je naar Instellingen > Abonnement. Onderin die pagina zie je de optie om op te zeggen. Als je de stappen volgt, ben je helemaal klaar! Het abonnement wordt dan opgezegd vanaf de eerste van de volgende maand. Als je in december dus nog opzegt, dan gaat dat in op 1 januari.



Ik zie trouwens dat het abonnement waar je Forumaccount aan is gekoppeld, al is opgezegd. Is dat het nummer van je man? Of bedoelde je een ander nummer? Want dit nummer (eindigend op 32) is al opgezegd.



Is er nog wel sprake van een lopend contract? Dan kun je een e-mail sturen naar klantenservice@simyo.nl, met in de bijlage een scan/foto van de overlijdensakte. Dan wordt het abonnement per direct beëindigd door ons.



Laat je het me weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Jihane
Mijn man was tijdens de vakantie (maand oktober) zijn telefoon verloren. Ik heb het nummer toen geblokkeerd en bij thuiskomst een nieuwe simkaart aangevraagd. Deze heeft hij nooit gebruikt. Ik kom nu dus ook niet meer in Mijn Simyo. Wat moet ik nu nog doen?
Hoi de Jong,



Maak je geen zorgen! Vanuit jouw eerste bericht, begrijp ik dat het gaat om het 06-nummer wat eindigt op '32'. Dit nummer is op 11 november bij ons opgezegd via Mijn Simyo. Per 1 december hebben wij dit voor je beëindigd. Mocht het toch om een ander nummer gaan, stuur mij dit dan even via een privébericht. Dan ga ook deze opzoeken in het systeem en nakijken voor je. Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken. De optie komt dan vanzelf in beeld.



Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag.



Groetjes,

Angela
O.K .Bedankt. Er is onlangs nog 5 Eur afgeschreven maar dat is waarschijnlijk voor de nieuwe simkaart. .
Graag gedaan, de Jong! Dat is inderdaad voor de nieuwe simkaart geweest. De abonnementskosten zijn verder niet in rekening meer gebracht 🙂 Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Angela

Reageer