Skip to main content

.

Hallo allemaal,

Ik heb onlangs via de Familie Korting een abonnement voor mijn moeder afgesloten. Het is nog binnen de 14 dagen, maar tijdens het aanschaffen heb ik wat dingen over het hoofd gezien. Op dit moment worden beide abonnementen door mij betaald, terwijl ik liever zou willen dat deze betalingen gescheiden worden. Eigenlijk heb ik de Familie Korting alleen gekozen om het dataverbruik van mijn moeder te kunnen monitoren, zodat ik dan op basis daar van de abonnement kan aanpassen bij te veel gebruik

Daarnaast vraag ik me af of het mogelijk is om het abonnement op haar naam te zetten, in plaats van op de mijne.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet hoe ik dit het beste kan regelen? Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt!

Je kunt hierover via de bekende kanalen met Simyo contact opnemen of de reactie van een moderator hier afwachten @UdayS 


Hoi @UdayS,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten!

Je kan het rekeningnummer wijzigen via haar mijn Simyo. Log in > instellingen > persoonlijke gegevens > rekeningnummer. Hier doe je een 1 cent IDEAL betaling met het nieuwe rekeningnummer. Deze wordt dan automatisch gekoppeld. 

Het wijzigen van de tenaamstelling bij een abonnement gaat via een contractovername. Het formulier kan je hier terugvinden. Ik stuur je even een privé bericht met hierin meer informatie over jouw situatie en de contractovername.

Groetjes,
Ashley


Reageer