.

Beantwoord

Hoe werkt het verlengen precies?

  • 28 June 2016
  • 4 reacties
  • 162 Bekeken

Ik wil mijn verlopen abonnement verlengen. Nu is er de optie voordeling verlengen en extra voordelig verlengen. Is er een voorwaarde aan extra voordelig verlengen? Daarnaast staat bij extra voordelig verlengen 500mb+500mb gratis. Is dat dus 1000 mb per maand voor de duur van het hele abonnement?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jihane 29 June 2016, 11:22

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kaloenka,

Welkom op het Simyp Forum!

Wat leuk om te horen dat je je abonnement wilt verlengen! 🙂 Als je via 'extra voordelig' verlengt, kun je kiezen uit de tarieven die we slechts aanbieden voor klanten die al een tijdje bij ons zijn. Zodra je deze bundels kiest en bevestigt, sluit je een contract af van een jaar. Dit houdt in dat je dus nog gezellig een jaartje bij ons blijft! Je kunt in de tussentijd wel elke maand je bundels aanpassen.

Om je andere vraag te beantwoorden: ja, dat klopt! Als je kiest voor 500+500 MB's, dan krijg je elke maand 1000 MB's. Fijn hè?

Als je nog andere vragen hebt, hoor ik dat heel graag!

Groetjes,
Jihane
Hi,

Als je abonnement verlengd hebt met die extra voordelen en je hebt in eerste instantie gekozen voor 500 + 500 gratis MB, maar je wilt het veranderen naar 1000 geld het dan ook dat je dan na bijvoorbeeld 3 maanden nog steeds 1000 + 1000 MB krijgt?

Ik hoop dat u mijn vraag snapt, alvast bedankt voor het antwoord!

Groetjes!
Reputatie 7
Ik vind de toelichting die je hier (https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/krijg-ik-altijd-gratis-extra-mbs-ook-als-ik-e-2524) kunt vinden ook niet helemaal duidelijk.

Dus, volgens mij krijg je de gratis MB's ook bij een aanpassing van je internetbundel. En dit zolang je klant blijft bij Simyo.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Appelstaart en RicoK,

Klopt! Wanneer je je bundels verandert, dan hou je nog steeds de gratis MB's die horen bij de gekozen bundel. Als je bijvoorbeeld in de eerste instantie 500 + 500 MB's had, maar na vier maanden liever 1000 + 1000 MB's wilt, dan kan dat! Je krijgt dan ook gewoon 1000 + 1000 MB's.

Dankjewel voor de feedback over die pagina, RicoK!

Is het zo wat duidelijker?

Groetjes,
Jihane

Reageer