Skip to main content
Mijn zoon heeft al jaren van ons Simyo. Nu is hij 18, uit huis met een eigen inkomen. Graag willen we het abonnement wat hij heeft. Overzetten op zijn naam. Zonder het abbo verder te veranderen.

Kan dit ook of moet gewoon het abbo gestopt worden? Zou jammer zijn. Het abbo liep al af in 2015, dus dat is op zich geen probleem.
Hi Truus,



Welkom op het Simyo Forum!



Goed dat je dit even na komt vragen! Dit is zeker mogelijk 🙂 Het heet een contractovername. Dit gebeurt regelmatig met kinderen die inderdaad volwassen worden en het abonnement op hun eigen naam willen hebben. Je doet dat door dit formulier in te vullen en naar ons te mailen. Je mailt het dan naar contractovername@simyo.nl, samen met zowel het identiteitsbewijs van de oude contracthouder als het identiteitsbewijs van de nieuwe contracthouder. Er komen administratiekosten van € 14,99 bij kijken.



Je leest hier alles over contractovername. Zo lees je hier bijvoorbeeld ook het volgende:



Als je het formulier opstuurt vóór de 20e van de huidige maand, dan zetten wij het abonnement over op de eerste dag van de komende maand. En anders een maand later.



Dit wilde ik even toelichten 🙂 Zodat je weet hoe het zit met de tijdlijn.



Heb je hier nog andere vragen over?



Groetjes,

Jihane
Top, Dank je wel. Hier ga ik het weekend mee aan de gang
Hoi truus1970,



Graag gedaan namens Jihane!



Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?



Groetjes,

Caspar

Reageer