Skip to main content
Een paar dagen geleden ben ik overgestapt van Simyo Prepaid naar Sim Only. Ik had mijn abonnement samengesteld en ging door met betalen. Er werd slechts 1 cent in rekening gebracht die ik heb betaald.



Heb ik nu een abonnement, en zo ja, is die al begonnen?

Of is er iets fout gegaan? En wat moet ik dan doen?



Ik hoor het graag!



Jetse
Log even in op je Mijn Simyo. Dan zie je direct of je al bent overgezet.



Alle info vind je hier wat betreft de overstap..



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4
Dankjewel voor de reactie!
Hoi Jetse,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je wilt overstappen van een Prepaid aansluiting naar een Sim Only abonnement! 🙂 Ik zie terug dat jij het proces netjes in gang hebt gezet. Alles is helemaal goed gegaan! Binnen enkele dagen wordt je aansluiting overgezet. Je wordt hier gewoon van op de hoogte gehouden via e-mail. Ook kun je het in je Mijn Simyo omgeving terugzien, als je eenmaal omgezet hebt.



Heb je hier nog meer vragen over? Ik beantwoord ze graag!



@ Raytje; Dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer