Skip to main content
Beste Mensen,



Mijn naam is Jurriën van Berk en ik ben nu bijna 2 jaar Simyo klant. Mij abonnement loopt 1 december af en dat is al bijna.

Ik heb nog nergens iets gezien van of ik wil verlengen of er nog 1 jaar aan toe te voegen. Weet iemand hoe dit in zijn werk gaat?

Moet ik zelf ergens op klikken of krijg ik vanzelf een bericht dat ik kan verlengen op den einddatum?

Ik hoor graag van jullie



Met vriendelijke groet,



Jurriën van Berk
Hoi,



Als je niks doet dan word het contract maandelijks verlengd maar wel met dezelfde voorwaarden. Als je al gebruikt maakt van de vaste klanten bundels en daarmee de goedkoopste vorm hebt dan kan je niet meer verlengen met een jaar maar dus gewoon je huidige contract doorlaten lopen.
Hoi Jurrien31,



Welkom op het Simyo Forum :)



Heel goed om te zien dat je alweer bijna 2 jaar klant bij ons bent. Dat scheelt nog maar een paar dagen!



Zoals je ziet heb ik de reactie van Raytje gemarkeerd als antwoord. Het klopt namelijk helemaal wat hij hier aangeeft. Je hebt in het begin gekozen voor een jaarcontract en deze uiteindelijk verlengd met extra voordelige bundels. Zoals Raytje aangeeft, kun je bij ons 1 keer verlengen. Voordeligere bundels zijn er dus niet. Als jouw contract verloopt zal deze tegen dezelfde voorwaarden maandelijks opzegbaar worden.



Maak je verder geen zorgen. Je kunt ook je bundels nog aanpassen binnen je huidige voorwaarden nadat je contract verlopen is. Mooie deal toch? Laat je het weten als je nog vragen hebt?



@Raytje, bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Angela
Bedankt voor de reacties, als ik dus goed begrijp hoef ik geen actie te ondernemen en gaat t naar zo'n per maand gedoe abbo. Maar met deze verandering verlies ik zeker wel mijn extra's die van dubbele hoeveelheid mb's voor de prijs van een enkel?



Mvg,



Jurriën van Berk
Hoi Jurriën van Berk,



Graag gedaan. Dat heb je inderdaad goed begrepen! De extra's blijven bovendien gewoon behouden. Je kunt dus ook na je einddatum gebruik maken van de gratis MB's. Ik zie echter niet terug dat jij nu gebruik maakt van een internetbundel. Heb je het toevallig over een ander abonnement?



Groetjes,

Sean
Beste Sean,



Ja klopt ik heb er nu nog geen actief maar met een oog op de toekomst is zo'n bundel met extra mb's altijd handig.



Mvg,



Jurriën van Berk
Hoi Jurrien31,



Daar heb je helemaal gelijk in. Mocht je straks toch besluiten om een internetbundel te nemen, kun je kiezen tussen de internetbundels op deze pagina.



Als je hier nog vragen over hebt, hoor ik dat graag! :)



Groetjes,

Samantha

Reageer