Skip to main content
  Je bent al bijna een jaar klant bij Simyo! Wij willen trouwe klanten graag belonen. Daarom hebben we speciale bundels met korting voor je klaar staan als je nog een jaar bij ons blijft. ik zie geen speciale bundels, wat ik wel zie is het bestaande contract. Mis ik iets?
Ik wil graag verlengen met korting maar weet niet waar ik het moet zoeken.

Kan niets vinden

Groet Tonnie
  Je bent al bijna een jaar klant bij Simyo! Wij willen trouwe klanten graag belonen. Daarom hebben we speciale bundels met korting voor je klaar staan als je nog een jaar bij ons blijft. ik zie geen speciale bundels, wat ik wel zie is het bestaande contract. Mis ik iets?



Hoi Brandius,



Uit je tekst maak ik op dat je een e-mail hebt gehad over het verlengen met 1 jaar. De bundels waaruit je zou moeten kunnen kiezen om €1 korting te krijgen zijn de 200, 300, 500 en de 700 minuten/SMS.



Op Mijn Simyo, bij 'mijn abonnement aanpassen' zou je moeten kunnen klikken op een oranje button 'Nog een jaar Simyo?' Kun je me laten weten of je deze ziet? Je zou volgens mijn gegevens namelijk al wél moeten kunnen verlengen.
Ik wil graag verlengen met korting maar weet niet waar ik het moet zoeken.

Kan niets vinden

Groet Tonnie




Hoi kremers, welkom op het Simyo forum :)



Waar Brandius zijn contract al zou moeten kunnen verlengen met een jaar, is dat bij jou nog niet het geval.

Dit kan zodra je binnen drie maanden van je einddatum van je jaarcontract bent. Dat duurt bij jou nog een kleine week, dus nog héél even geduld ;)

Na 25 november zou het bij jou ook moeten kunnen.
Ernst, dank voor je reactie. Ik heb nog geen email ontvangen over een verlenging, maar de medeling staat op "Mijn Simyo". Daar kan ik nu ook kiezen, door op de oranje knop 'Nog een jaar Simyo?'te klikken, voor een contractverlenging met korting van €1. Helaas niet voor 100 minuten/SMS.
Ernst, dank voor je reactie. Ik heb nog geen email ontvangen over een verlenging, maar de medeling staat op "Mijn Simyo". Daar kan ik nu ook kiezen, door op de oranje knop 'Nog een jaar Simyo?'te klikken, voor een contractverlenging met korting van €1. Helaas niet voor 100 minuten/SMS.



Hoi Brandius,



Dat klopt.

Voor de Simyo 100 en Simyo XXL bundel geldt de korting niet. Die horen niet bij de genoemde speciale bundels. De andere bundels kun je wel kiezen met deze korting.



Groetjes,

Charlene

Reageer