.

Beantwoord

Hoe verander ik mijn Internet bundel?

  • 1 November 2012
  • 8 reacties
  • 591 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Ik heb mijn bel en sms bundel veranderd in Simyo 100, deze bundel gaat in op 1 december 2012.
Ik wilde ook graag mijn internetbundel aanpassen voor volgende maand, maar alle vlakken zijn grijs en ik kan geen enkele bundel selecteren. 
Hoe moet ik nu mijn bundel veranderen?

Met vriendelijke groet,

Saskia Bruins
icon

Beste antwoord door Arie 5 November 2012, 15:55

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +2
Beste saskiabruins,

Je kan momenteel enkel één wijziging per maand doorvoeren. Wij werken er aan om dit aan te passen zodat je zowel je bel als internetbundel kan wijzigen. Je kan je internetbundel pas vanaf 01-12 wijzigen.

Groetjes,

Arie
In vervolg hierop:
Ik heb mijn maandelijkse abbonement net omgezet naar een jaarabbo van enkel 100 min/sms omdat ik op dit moment in het buitenland zit.
Aangezien ik volgende maand weer in nederland kom heb ik besloten om mijn bundels (bel/sms + internet) alvast voor komende maand omhoog te zetten.

De internet bundel ging echter direct in ipv  vanaf 1 december waardoor ik nu dus 433 Mb's van de 500 Mb's gewoon voor niks heb.
Ik heb begrepen dat dit waarschijnlijk direct is ingegaan omdat ik in principe met mijn nieuwe jaarabbo nu voor het eerst internet aanzet (op zich goede service) maar is er nu een manier om dit nog terug te draaien?
Ben al een tijdje klant en ging er dus vanuit dat dit pas vanaf de 1e zou ingaan.

Met vriendelijke groet,

Jimmy
Reputatie 3
Badge +9
Mijn abonnement is ingegaan op 09-03-2012.

De korting op bellen loopt 1 jaar dus tot 09-03-2013. = € 6,99

De korting op mijn  internetbundel 200MB loopt tot 04-12-2012 € 6,99

Dus ik moet voor 04-12-2012 een nieuwe internetbundel kopen, althans als ik korting wil.
En dat wil ik !

Wanneer moet ik deze inkopen?
En kan ik alleen een internetbundel kopen?
Reputatie 2
Badge +1
Hey Martijn®,

Indien je korting op jouw internetbundel wenst te blijven ontvangen kan je via jouw persoonlijke pagina een nieuwe internetbundel aanvragen. Als je dit voor 25 november doet, zal jouw nieuwe bundel op 01-12 in gaan.
Reputatie 3
Badge +9
Stel ik verander deze week van belbundel + internetbundel.  Ik kies beide voor 1 maand bundels.

Hoeveel maanden lopen deze bundels door?   totdat ik weer verander?
Badge +2
Beste Martijn®,

Dit loopt inderdaad gewoon door dat je dit weer wijzigt. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Reputatie 3
Badge +9
Nog een vraag. Ik wilde zojuist 300 belminuten met 1 jaar contract aanschaffen. Waarom staat er nu internetbundel bij?
Ziet hij deze gegevens vanuit mijn abonnement?

Indien mogelijk wil ik per omgaande 300 belmin voor € 7 voor 1 jaar.
En 500MB voor € 7,50 voor 1 jaar.

En geen gedoen na 6 maanden ineens duurder....
Kan dit ja / nee ?

ProductomschrijvingAbonnementSimyo 300 € 7,00Minimale looptijd1 jaar, gerekend vanaf activatiedatum abonnementAanvullende opties:Internetbundel Regelmatig € 7,99 (Na 6 maanden worden de maandelijkse kosten € 9,99)
Badge +6
Beste Martijn,

Momenteel heb je nog een internetbundel dat is de reden dat je deze ziet wanneer je bundels wilt gaan wijzigen.
De prijzen die je ziet staan zien de vaste prijzen en geen actietarieven de prijzen zijn voor 1 jaar. Na het jaar blijven de prijzen hetzelfde en is het abonnement per jaar opzegbaar.

Reageer