.

Beantwoord

Hoe moet ik opzeggen?

  • 30 June 2019
  • 6 reacties
  • 336 Bekeken

3 weken geleden, tijdens mijn vakantie wilde ik opzeggen, via de chat op mijn telefoon heb ik advies gevraagd want ik had op mijn mobiel de mogelijkheid niet. toen werd mijn geadviseerd het thuis op de pc te proberen.Ik ben nu thuis maar ik heb nog steeds de keuze mogelijkheid niet.

Bij instellingen staat Contract en bundels

Contract, Je contract heeft zijn einddatum bereikt en loopt nu automatisch door
Dit klopt want ik heb een maandelijks opzegbaar abonnement.

Wim
icon

Beste antwoord door Jihane 1 July 2019, 18:18

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wim,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je wil opzeggen! Mag ik vragen waar dat aan ligt? 🙂

Je hebt inderdaad geen vast contract, dus je kunt opzeggen wanneer je wil! Als je inlogt op Mijn Simyo, dan kun je op de computer surfen naar Instellingen > Abonnement. Als je op deze pagina helemaal naar beneden scrolt, dan zie je daar de optie om op te zeggen. Daar staat namelijk 'Abonnement opzeggen'. Kun je deze optie zien?

Groetjes,
Jihane
Dat is nu juist het probleem die optie heb ik niet.
Niet in de app niet via mijn symio in de browser en niet op de pc
Ik heb alleen

Abonnement wijzigen

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Zondag1000,

Ha, jij hebt ons even bezig gehouden hier! Samen met mijn collega van de technische afdeling hebben wij bekeken waar dit aan kan liggen. Mijn hypothese is dat je per ongeluk inlogt met een ander Simyo nummer. Kan dat? Wil je mij een privébericht sturen en daarin vermelden met welk telefoonnummer jij inlogt?

We gaan dit samen uitzoeken!

Groetjes,
Jihane
Bedankt voor de moeite.
Jullie hebben het gefikst
Ik heb op kunnen zeggen.

Wim
Reputatie 6
Badge +5
Hi Wim,

Graag gedaan. Jammer dat je weggaat, maar weet dat de deur altijd voor je open staat :)

Groetjes,
Niels

Reageer