Skip to main content
waar zie ik de duur van mijn abonnement? volgens mij is contractsduur verstreken
Dat kun je vinden bij je MijnSimyo - instellingen en dan abonnement. Staat er geen datum dan kun je maandelijks opzeggen.
Dank voor je reactie Raytje. Ik zie ook een melding dat de bundels over 15 dagen worden aangepast. Ik heb nu 200 min spraak en 200mb data voor uur 10. Wat zou de aanpassing kunnen zijn?
uur 10 moet eur 10 zijn
over 15 dagen is het einde van de maand, dan staan alle bundels weer op begin stand. Dat houdt het in.
Hoi Camnacol,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat jij je vraag hier stelt!



Raytje heeft jou al helemaal op de juiste weg geholpen. Het antwoord wat hij heeft gegeven klopt helemaal. Ik heb ook een kijkje genomen in ons systeem. Hier zie ik dat jouw bundels inderdaad maandelijks opzegbaar zijn.



Wat betreft de bundels die aangepast worden, ook hier heeft Raytje gelijk in. Per de 1e van de maand heb je nieuwe bundels. Deze teller geeft aan hoeveel dagen je nog met jouw huidige bundel moet doen.



Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?



@Raytje, je bent weer helemaal geweldig 😃 Bedankt!



Groetjes,

Angela
My pleasure 🙂
Dank voor je reactie Raytje
Hoi camnacol,



Mocht er nog iets onduidelijk zijn, zien we je graag weer terug op het Simyo forum 🙂.



Voor nu namens alle moderators; Fijne feestdagen!



Groetjes, Tiury

Reageer