Skip to main content
Hallo,

Gaat mij abbonement automatisch verder als mijn 1 jaar om is?

of moet ik dit opnieuw instellen.



Bedankt alvast! (:



Groetjes Daisy
Na het eerste jaar wordt je abonnement stilzwijgend verlengd voor dezelfde prijs per maand, alleen kan je dan elke maand opzeggen als je dat zou willen. Je hoeft dus geen actie te ondernemen.
Hoi DaisySmets, welkom op het forum van Simyo!



Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Abonnementen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.



Super om te zien dat Scotsman je vraag al heeft beantwoord. Wat Scotsman aangeeft klopt inderdaad. Na de einddatum van je jaarcontract wordt je abonnement automatisch maandelijks verlengt.



Heb je misschien nog andere vragen?



@Scotsman; bedankt voor je reactie 😃
Na verandering van je abonnement (bundel) kan je dan nog steeds per maand opzeggen of zit je dan opnieuw voor een jaar aan je abonnement vast?
Als je abonnement maandelijks opzegbaar is geworden kan je naar hartelust je bundel omhoog of omlaag bijstellen (1x per maand). Zo'n wijziging staat helemaal los van het maandelijks kunnen opzeggen. Je hoeft niet bang te zijn dat je dan plotseling weer een jaar aan je abonnement vast zit.
Bedankt voor dit antwoord waar ik al op hoopte?
Hoi takjebhee, welkom op het Simyo forum!



Scotsman heeft al een reactie geplaatst. Super om te zien dat hij je vraag heeft beantwoord 😃 Als je je bundels wijzigt, dan hoeft dit geen invloed te hebben op je contract. Op Mijn Simyo onder het tabblad Overzicht > Mijn abonnement aanpassen kun je je bundels wijzigen. Je ziet als eerste Jaar of maand. Hier kun je kiezen tussen Nog een jaar Simyo? of 1 jaar t/m. Als je kiest voor 1 jaar t/m dan zal je contract hetzelfde blijven. Pas wanneer je kiest voor Nog een jaar Simyo? zal je abonnement met een jaar worden verlengt.



Als je nog andere vragen hebt, dan horen we het graag.



@Scotsman; bedankt voor het helpen 😮

Reageer