Skip to main content
Hallo,



Via mijn abonnement heb ik, vanuit vriendendienst een fam.lid aangemeld als nieuw lid. Dit betreft het nummer 06-xxxxxxxx dat zojuist is geactiveerd. Graag komen wij hiervoor in aanmerking voor de beloning die jullie hiervoor geven. Verzoek daarom om dit voor ons te corrigeren / door te voeren.



Vast dank en met vriendelijke groet,



R. Arends
Wegens privacy is het niet verstandig en ook niet toegestaan om 06 nummers te plaatsen. Deze kan tot een uur na plaatsen van het bericht verwijderd worden..
Hoi T.A,



Welkom op het Simyo forum.



Het mobiele nummer in je bericht heb ik wegens privacyredenen aangepast.



Ik kan bij jullie beide niet terugzien dat er gebruik is gemaakt van de Vriendendeal. Heeft jouw familielied zich wel aangemeld via jouw persoonlijke kortingslink?



Groetjes,

Sean



@Raytje bedankt voor je hulp!
Dag Sean,



Dank voor het verwijderen van tel.nr. Had niet in de gaten dat het een openbaar forum was.

Goed om te weten is dat wij al enige tijd 2 Simyo abonnementen hebben lopen. De weg die ik bewandelt heb is dat ik via een van deze twee nummers (ik zal het nummer niet meer noemen maar het betreft die met 1014 erin....;-)) ben ingelogd en vervolgens op de link Vriendendeal geklikt. Vanuit de website die toen verscheen ben ik het derde abonnement aangegaan (waarvan je het nummer dus heb weggegaan). Het proces verliep goed en dus ik ging / ga ik er vanuit de vriendendienst voordeel hiermee ook rond was. Had dit op een andere manier dan gemoeten?



Hoor het graag.



Met vriendelijke groet,



R. Arends
Hoi T.A,



Zo te horen heb je het op de juiste manier gedaan. Gewoon via de link van jouw persoonlijke vriendendeal shop. Kun je mij het nummer sturen dat je hebt aangemeld via een privéberichtje? Dan kijk ik waar het mis is gegaan en hoe we dit samen kunnen oplossen 🙂.



Alvast bedankt!



Groetjes, Tiury

Reageer