'vandaag zou de bundel van mijn zwager geactiveerd worden maar dat is nu om 16:00 uur nog niet gedaan.
Bladzijde 1 / 1
Is inmiddels opgelost, alleen op zijn persoonlijk pagina staat zijn bundel nog niet geactiveerd maar is het wel volgens de helpdesk.
Hoi Bartel,
Fijn dat je van de telefonisch klantenservice al een antwoord hebt gekregen op je vraag 🙂 In je gegevens stond alles sowieso goed. Het kan dat je op Mijn Simyo nog zag, dat het niet actief was. Dat hoort nu weer goed te zijn :)
Klopt het dat je op Mijn Simyo nu ze op actief ziet?
Fijn dat je van de telefonisch klantenservice al een antwoord hebt gekregen op je vraag 🙂 In je gegevens stond alles sowieso goed. Het kan dat je op Mijn Simyo nog zag, dat het niet actief was. Dat hoort nu weer goed te zijn :)
Klopt het dat je op Mijn Simyo nu ze op actief ziet?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.