Skip to main content

Ik heb al weken dat als ik probeer te bellen dat ik ‘vanwege administratieve redenen’ niet kan bellen. Ik zie nergens in het Dashboard dat er iets fout is of dat ik iets anders kan doen. 

Als ik Simyo bel met iemand anders nummer krijg ik te horen dat ze door drukte niet bereikbaar zijn. Ik kan via Whatsapp contact opnemen, maar daar zit ik principieel niet op.

Ondertussen betaal ik wel gewoon voor mijn abonnement, het werkt niet en ik krijg geen contact.

Hoe kan ik in contact koment met Simyo. Iemand enig idee?

 

 

Hoi @Nathan12345,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Het is momenteel erg druk waardoor een reactie langer kan duren dan normaal. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Wat gek dat je niet kan bellen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb dit dan ook doorgezet naar onze technische afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb hoor je meer.

Groetjes,
Ashley


Hoi @Nathan12345,

Wil je mij een privé bericht sturen met daarin het telefoonnummer, je geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Groetjes,
Ashley


Reageer