Waarom kan ik geen gebruik maken van de nieuwe bundels?
ik zie ze niet staan bij wijzig bundels.
mijn contract is al lang afgelopen.
Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.
Waarom kan ik geen gebruik maken van de nieuwe bundels?
ik zie ze niet staan bij wijzig bundels.
mijn contract is al lang afgelopen.
Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.
Ik heb het al gevonden
Ik moet op mijn Simyo op verlengen klikken
ik krijg dan wel meer mb
maar ga 2 euro meer betalen voor mij belminuten, dus ga ik 10 euro betalen ipv 8 euro.
laat dan maar
Ik heb het al gevonden
Ik moet op mijn Simyo op verlengen klikken
ik krijg dan wel meer mb
maar ga 2 euro meer betalen voor mij belminuten, dus ga ik 10 euro betalen ipv 8 euro.
laat dan maar
Hallo
Succes.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Om in aanmerking te komen voor de nieuwe acties als bestaande klant kan dit inderdaad door de aansluiting te verlengen. Zoals
Wie weet komt er binnenkort een actie waarbij je voordeliger uit bent .
Groetjes,
Amy
Zolang de bundel voor belminuten steeds duurder word denk ik niet dat het ook gunstiger word.
bedankt voor je antwoord.
Hoi
Graag gedaan!
Welke acties er beschikbaar komen in de toekomt hebben wij helaas geen inzicht in. Ik durf daarom dus niet te zeggen of de belminuten duurder of goedkoper zullen worden. Laten we hopen dat er snel een fijne actie voor jou komt .
Fijn weekend!
Groetjes,
Amy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.