Skip to main content
Hallo,



ik zit nu in een heel vervelende situatie, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb een abonnement vrijdag 25-01-13 bij u afgesloten, maar wegens onverwachte omstandigheden ben ik nu geforceerd een ander abonnement te nemen bij een andere provider en moet ik deze bij u opzeggen. Ik wilde dit abonnement zo snel mogelijk opzeggen, zonder enige kosten. Dit was overigens die zelfde avond, Na wat zoeken zag ik dat ik na het ontvangen van het starterspakket het abonnement pas kon annuleren .(ik heb overigens gekozen voor nummerbehoud, maar dit gaat over enkele maanden in) Ik heb diezelfde vrijdag meerdere malen gebeld, en de werkweek daarna ook, maar jullie zijn gewoon onbereikbaar. Ik heb een mail gestuurd met ook deze vraag inmiddels 2 weken geleden, en daar heb ik ook niks van gehoord. Ik vind dat simyo zware gebreken vertoont in de klantenservice.Ik ontving het starterspakket wel snel, maar wachtte met activatie want ik wilde eerst bellen of antwoord krijgen hoe ik deze situatie precies moest oplossen. Maar omdat jullie nauwelijks bereikbaar zijn, moest ik het initiatief maar in eigen handen nemen, helaas met slecht verloop. Ik heb dus net mijn abonnement geactiveerd, en ging naar het kopje met annuleren. Daar stond dat het pas vanaf maart geannuleerd werd, maar ik wil het direct stopzetten. Maar toen ik het probeerde in te vullen, herlaadde de pagina, en nu staat er dat  mijn contract nog een jaar loopt en ik deze dus niet kan opzeggen, ook al zou ik het abonnement 7 dagen na activatie kunnen annuleren.



Ik wil dus kortom zo snel en kosteloos van het abonnement af.
Welkom op het forum FrwYe,



Ik zie inderdaad dat je email nog niet is beantwoord. Officieel is het zo dat je zichttermijn is verlopen. Echter rekeninghoudend met het vertraagd beantwoorden van je email (waarin je aangeeft af te zien van het abonnement) heb ik de technische dienst verzocht het abonnement te annuleren. Ik zal de annulering dus voor je in orde maken.



Groetjes,



Alex
Ik wil ook mijn abonnement alvast annuleren wat pas in mei zou ingaan. Ik ben er niet mee eens dat ik de aansluitkosten al maanden van te voren moet betalen en heb dit ook laten weten. Nu krijg ik weer een factuur met €5 extra administratiekosten.
Hey Esvanmierlo,



Wij hebben jouw aansluiting geblokkeerd. Jouw abonnement zal niet in gaan. De aansluitkosten dienen vooralsnog betaald te worden. De reden hiervoor is het feit dat je de simkaart reeds geactiveerd hebt en niet binnen de zichttermijn hebt aangegeven dat je het abonnement zou willen annuleren.



De reden dat de factuur met €5,00 verhoogd is is het feit dat deze door jouw bank gestorneerd is waarna wij een kosteloze herinnering hebben verstuurd waar geen actie op is ondernomen.

Reageer