Skip to main content
Mijn jongste dochter kreeg een mail van Simyo met een aanbieding om haar contract te verlengen.

100 bel minuten en 500+500mb voor €10 per maand.



Nu zou ik en ook mijn oudste dochter graag ons abonnement aanpassen identiek aan mijn jongste dochter met dezelfde voorwaarden.

Is dat mogelijk?



Wij zijn ons namenlijk net aan het orrienteren om alle drie naar een abonnementnte gaan van minimaal 1gb bij Simyo of ergens anders.
Hoi Conny v D,



Leuk dat je hier op dit forum je vraag stelt.



Ik weet niet hoe lang jullie al bij Simyo zijn, op mijn Simyo zie je de mogelijkheden en prijzen. Als het niet helemaal duidelijk is reageer dan even en een moderator zal je haarfijn uitleggen wat de mogelijkheden zijn.
Bedankt voor de reactie, nogmaals mijn dochter heeft net dit aanbod gehad en mijn andere dochter en ik zouden ook van dit aanbod gebruik willen maken. Maar hoe dit kan kunnen wij niet terug vinden op mijn simyo. Wij zijn beide al langer als een jaar lid van Simyo. Mvg Conny
Hallo Conny,



Via deze link https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_abonnement zie je onder het kopje Contract of Abonnement verlengen - Bundels aanpassen welke aanbiedingen er voor jullie zijn.
Dag, Ik moet mijn jaarabonnemnt nu verlengen. Kan ik ook per maand verlengen?
Ja, dat kan ook. Zet de schuif om naar verlengen per maand.
Hoi jbiggie1,



Je moet je jaarabonnement niet verlengen, als je niets doet loopt het abonnement gewoon door. Als je verlengt gaat dat voor een jaar, wel kan je maandelijks je bundels aanpassen. Misschien levert verlengen een voordeel op, hangt van je huidige bundels af.

Als je liever naar een maandabonnement overstapt kan dat denk ik ook, een moderator zal je hierover dan verder instrueren. Over het algemeen is een maandabonnement wel duurder, logisch want Simyo heeft minder zekerheid dat je blijft. Dan is misschien automatisch laten doorlopen de beste optie, dan kan je per maand opzeggen nadat je contractperiode is afgelopen en betaal je minder dan bij een maandabonnement.
Ja, dat kan ook. Zet de schuif om naar verlengen per maand.



Waar vind ik dat Rico, op Mijn Simyo en in de app zie ik die optie niet.
Dank je wel ik heb mn abonnement inmiddels aangepast
Graag gedaan en welkom bij de club van blijvers 🙂
Hoi Conny v D,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je ook wilt verlengen! Dit kan zodra je negen maanden (of langer) een abonnement hebt bij Simyo. Je logt dan in op Mijn Simyo en gaat naar Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen. Als je dan klikt op 'Jaar verlengd - Extra voordelig' heb je toegang tot de nieuwe bundels. Ik zie intussen dat het allemaal gelukt is. Fijn!



Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?



@ Jbiggie1: Als je bundel af loopt, dan verandert er weinig. Het enige verschil met ervoor is dat je aansluiting dan maandelijks opzegbaar is. Als je gebruik wilt maken van de verlengtarieven zul je (zoals de naam suggereert) moeten verlengen met een jaar. Laat je me weten wat je besluit te doen? Ik ben benieuwd!



@ Franswon en RicoK; Dank voor de antwoorden, mannen!



Groetjes,

Jihane

Reageer