Skip to main content
Hoi,



Ik heb maandelijks abonnement en ik heb een week geleden mijn abonnement met 1 jaar verlengd.

Verlening begint op 1 november 2015.



Nu wil ik een verlening ongedaan maken en verdergaan met maandelijks abonnement. Hoe doe ik dat?



Door het nieuws over Ziggo's nieuwe mobiele abonnementen ben ik van mijn gedachten veranderd.

Daarom wil ik het eerst bestuderen of ik wil overstappen.



En daarna heb ik een bericht aan support van Simyo, gestuurd en ik kreeg een antwoord van ene Danny (van KPN???). Hij gaf me een antwoord en een link: https://www.simyo.nl/annuleren .



Dat pagina was voor mij niet duidelijk genoeg :?... want als ik vandaag een verlening ongedaan wil maken, dan gaan ze mijn huidige maandelijks abonnement ook stoppen. Dat is mijn bedoeling niet.



Enige wat ik wil is: een verlening (1 jaar, dat op 1 november begint!!!) ongedaan maken en verdergaan met huidige maandelijks abonnement. Is dat niet doodsimpel???



Nu ben ik echt gefrustreerd... :@



Een wanhopige Simyo gebruiker
Ik zou even bellen:


Hoi DarkAngel,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit nog even komt navragen. Ik vind het natuurlijk wel jammer om te zien dat je overweegt over te stappen :(



Je kunt via de pagina die jou gegeven is jouw bestelling annuleren. Als je de annulering invoert, wordt alleen de wijziging ongedaan gemaakt. Dit betekent dat alles blijft zoals het nu is. Omdat je een 'nieuw contract' hebt afgesloten vanwege de verlenging, moet er een annulering ingevuld worden.



Hiermee wordt dus niet jouw volledige abonnement beëindigd. Laat je weten of het gelukt is?



@Scotsman, bedankt voor het helpen en doorverwijzen :)



Om het forum overzichtelijk te houden, heb ik dit topic verplaatst naar 'Abonnementen'.



Groetjes,

Angela

Reageer