.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn internetbundel aanpassen?

  • 20 January 2015
  • 6 reacties
  • 277 Bekeken

Ik heb deze maand geen mobiel, dus ik had m'n bundel zo laag mogelijk gezet. Volgende maand wil ik weer een bundel met 200 belminuten/sms en 1000 mb, maar als ik dat nu al aanpas (dus voor de 25e), Dan gaan min mb's per direct in terwijl ik het pas vanaf februari in wil laten gaan. Is het dan handig als ik nu mijn bundel verhoog naar 200 belminuten/sms zodat ik dat begin februari heb (en m'n MB's op 0 laat) en dan begin februari mijn mb's aanpas? Want er stond dus dat dat per direct in gaat, is dat dan ook zo?
icon

Beste antwoord door MartijnR 20 January 2015, 16:56

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi krisie1996,

Als je nog geen internetbundel hebt en je kiest er één, dan gaat deze per direct in. Heb je al een bundel en je wijzigt deze voor de 25e dan gaat de nieuwe bundel op de eerste van de maand erna (februari) in. 

Welke bundels heb je momenteel?
Hee Martijn,
Ik heb momenteel geen internetbundel en 100 belminuten/sms. Ik kan nu dus het beste gewoon de belminuten veranderen en de internetbundel pas volgende maand?
Hee Martijn,
Ik heb momenteel geen internetbundel en 100 belminuten/sms. Ik kan nu dus het beste gewoon de belminuten veranderen en de internetbundel pas volgende maand?

Als je deze maand geen mobiel (telefoon?) hebt lijkt me dat het meest gunstigs.
Ben wel geen Martijn, maar dat is mijn gedachte als paerdjuh.:)
Voor de 25e vd maand je belbundel aanpassen = 1e vd volgende maand in werking.
Haha top, dankjewel! 🙂
Haha top, dankjewel! :)

 Anyplace anywhere anytime.🆒
(met dank aan Nena & Kim Wilde)

Groet van het paerdjuh.
Friesian
Reputatie 3
Badge +7
Hoi kristie1996,

Welkom op het forum.

Leuk om te zien dat Martijn® en Friesian je vragen hebben beantwoord.

Het klopt inderdaad dat de internetbundel meteen ingaat als het een uitbreiding is van je abonnement.

Stel het ging om een bundelwijziging, bijvoorbeeld van 500 MB naar 1000 MB, dan zou je nieuwe bundel ingaan vanaf de eerste van de volgende maand (februari).

Je kan in februari dus de internetbundel aanvragen, deze gaat direct in.

@Martijn® en Friesian, bedankt voor jullie reacties!

Reageer