Goedemorgen,
Ik wil verlengen door gebruik te maken van de nieuwe actie. Maar lukt het niet. Geldt dat actie alleen voor nieuwe klant? De actie is 6 GB €4 onbeperkt bellen €8.
Goedemorgen,
Ik wil verlengen door gebruik te maken van de nieuwe actie. Maar lukt het niet. Geldt dat actie alleen voor nieuwe klant? De actie is 6 GB €4 onbeperkt bellen €8.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik leg je graag uit hoe dit werkt.
Via Mijn Simyo kun je je abonnement verlengen bij Instellingen> Abonnement> Sim Only verlengen. Hier kun je dan de gewenste bundels en looptijd kiezen. Zodra dit is gelukt, ontvang je meteen een bevestigingsmail. Belangrijk is wel dat je contractvrij bent zoals
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Groetjes,
Roeqajja
Mijn contract is afgelopen. En mag verlengen. Maar lukt het niet te verlangen door gebruik te maken van de actie. Ik krijg de normale prijs te zien.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat verwarrend dat je niet de nieuwe bundels te zien krijgt! Probeer je te verlengen via de app of via onze website? Je kan dit het beste doen via Simyo.nl en vervolgens inloggen in jouw Mijn Simyo account. Zodra je bent ingelogd kan je de stappen doornemen die mijn collega eerder aan je doorgaf . Mocht dit niet lukken zou je dan een screenshot kunnen delen van wat jij te zien krijgt? Dan kijken we even met je mee.
Groetjes,
Amy
Hi Amy,
Hier een screenshot. Wat ik te zien krijg. Ik kan niet kiezen.
Hoi
Bedankt voor je screenshot. Als je klikt op “Sim Only verlengen” kom je in een scherm waar je de bundels en looptijd uit kunt kiezen. Daarna moet je je verlenging 2x bevestigen en dan zou het gelukt moeten zijn.
Laat je even weten of het is gelukt zo?
Groetjes,
Roeqajja
Hi Roeqajja,
Het is gelukt. Dankjewel!
Hoi
Bedankt voor je reactie. Mooi om te lezen dat het is gelukt!
Fijne avond!
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.