Skip to main content
Beste simyo,



Ik heb sinds vorige maand een telefoon van de zaak, dus is mijn eigen telefoon overbodig geworden Dus ik zou hem graag wegdoen maar heb een abonnement lopen tot november, is er een mogelijk dat ik daar vanaf kom?



Mvg Paul Verhoeven
Je bent al aan het goede adres, je hoeft enkel te wacht op een Simyo medewerker die je gaat benaderen i.v.m. een afkoopsom.



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-sim-only-afkopen-311?c=123
Hoi Pauwtjie,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat jammer dat je ons gaat verlaten 😞 Natuurlijk begrijp ik het heel goed in jouw situatie!



Zoals Raytje aangeeft ben je bij ons aan het juiste adres. Mijn collega's van onze Backoffice zullen jou een e-mail sturen met daarin een afkoopvoorstel. Je kunt hierop reageren met jouw akkoord zodat we het direct in gang kunnen zetten voor je. Zij zullen deze e-mail zo snel mogelijk naar je sturen. Houd er rekening mee dat deze mail eventueel in de 'spam' of 'ongewenste inbox' terecht kan komen. Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Wie weet zien we je in de toekomst nog eens terug :)



@Raytje, bedankt voor je antwoord!



Groetjes,

Angela
Hoi Symio,



Ik zit in dezelfde situatie als Pauwtjie, waar ik eigenlijk van baal omdat ik erg tevreden ben met jullie dienstverlening. Echter houd ik niet van onnodige kosten en dus ben ik ook benieuwd naar jullie voorstel.



Ik heb al gekeken hoever ik kon komen door de bundel te verlagen, dan zou ik op minimaal 4 euro per maand komen. Blijft de einddatum van het abonnement gelijk als ik de bundel naar beneden bijstel?



Verder valt me op, dat als ik mijn internetbundel wijzig van 500 + 250 naar 500+500 ik een euro minder ga betalen in de maand. Van mij mogen jullie dit soort bundelwijzigingen automatisch doorvoeren, of mis ik een (eventueel nadelige) voorwaarde die hier aan vastzit?







Groeten,

Mark
Hoi Markvroeg,



Welkom op het Simyo Forum.



Natuurlijk zien we jou ook niet graag bij ons weggaan 😞



Ik heb een verzoek gestuurd naar mijn collega's van de backoffice. Zij zullen jou een voorstel sturen voor het afkopen van je abonnement. Je kunt op deze mail reageren voor een akkoord of een afwijzing.



Het klopt dat de bundels ondertussen weer veranderd zijn. We mogen dit niet zomaar voor je aanpassen, omdat dit niet voor iedereen voordelig is. Sommige klanten hebben hele oude bundels die in sommige gevallen voordeliger zijn dan de nieuwere bundels. We sturen je wel altijd een e-mail om je te informeren over de nieuwe tarieven. Heb je deze wellicht gemist? Het verlagen van je bundels of het uitzetten van je internetbundel heeft verder geen invloed op je einddatum. Je bent vrij om dit te wijzigen binnen de contractdatum.



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer