.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

  • 27 June 2018
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Ik wil overstappen naar een andere provider maar ik kan mijn abbonoment niet stopzeggen. ook lukt het nummerbehoud niet. kan iemand me helpen?
icon

Beste antwoord door Ray 27 June 2018, 15:39

Bekijk originele reactie

2 reacties

@lazyjesjes

Je abonnement opzeggen met behoud van nummer doe je niet zelf.

Je vraagt bij je nieuwe provider nummerbehoud aan, die zeggen daarmee je abonnement bij Simyo op. Dit gaat geheel automatisch aangezien je nummer vervalt bij Simyo zodra de nieuwe provider je nummer heeft overgenomen.

Om te controleren of je wel kan opzeggen ga je naar je MijnSimyo > instellingen > Abonnement. Is de einddatum reeds verstreken dan kun je opzeggen. Nogmaals, opzeggen doe je dus niet zelf.

Lees hier meer erover.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi lazyjesjes,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat je wilt opzeggen! Natuurlijk snap ik dat je wilt weten hoe dit in z'n werk gaat.

Ray heeft je in principe al helemaal verteld hoe een opzegging met nummerbehoud werkt. Dat hoef je dus niet zelf te doen. Houd er rekening mee dat je pas kunt opzeggen of een overstap kunt aanvragen vanaf 60 dagen voor je einddatum. In jouw geval zie ik dat je einddatum door een verlenging in 2019 ligt. Op dit moment kun je dus nog niet opzeggen of overstappen. Je precieze einddatum kun je terugvinden op Mijn Simyo via Instellingen > Abonnement.

Heb je hier nog vragen over?

@ Ray, bedankt voor je duidelijke uitleg!

Groetjes,
Els

Reageer