Skip to main content
Ik wil mijn abonnement afkopen omdat ik naar een andere provider wil maar met nummerbehoud, hoe kan dat?
Hoi Jaline,



Welkom op het Simyo forum :)



Wat jammer dat je ons wilt gaan verlaten! Je kunt je abonnement afkopen door een afkoopsom te betalen. Dit betekent dat je al je abonnementskosten van moment van afkoop tot en met de einddatum van je contract, in één keer betaalt. Deze afkoopsom wordt berekend op basis van de originele bundels die op je contract staan.



Zodra we een afkoopsom voor je hebben berekend, kun je aangeven of je hiermee akkoord gaat. Zodra je hiermee akkoord bent gegaan, ontvang je van ons een mail met instructies hoe je nummerbehoud aan kan vragen bij je nieuwe provider.



Laat je het weten of we een afkoopsom voor je kunnen berekenen?



Groetjes,

Samantha
Je gaat van een moderator een voorstel krijgen via je mail. Geef daarbij nogmaals aan dat je wel je nummer mee wilt nemen. De moderator zal je dan uitleggen hoe het verder in z'n werk gaat.



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-sim-only-afkopen-311?c=123



Mag ik vragen wat de reden is?



Edit: Samantha en ik waren tegelijk. 😃
Inmiddels is er met mij contact opgenomen betreft het afkopen en nummerbehoud. Beide bedankt voor de reactie!
Hi Jaline,



Ik ben blij dat alles intussen helemaal helder en geregeld is 🙂 Zo zie ik dat graag. Natuurlijk ontzettend jammer dat je over wilt stappen, maar ik hoop je ooit weer terug te kunnen verwelkomen.



Laat je het weten als er iets anders is waarmee ik je kan helpen?



@ Ray, dank voor je reactie 😃



Groetjes,

Jihane
Ik ben akkoord gegaan met de afkoopkosten van mijn contract via de mail, alleen heb ik nog geen ractie terug.

Kan ik nu meteen het abonnement bij de andere provider aanvragen met nr behoud?
Hoi Jaline,



Wat jammer dat je nog niets had gehoord. Inmiddels heb je al wel een reactie terug gehad. Je bent nu vrij om over te stappen naar een andere provider. Dit kan al binnen minimaal 2 werkdagen worden geregeld. In de mail wordt ook uitgelegd hoe je het beste nummerbehoud kunt aanvragen bij je nieuwe provider.



Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



Groetjes,

Samantha

Reageer