Ik had per 1 juli een Simyo abonnement met 10GB voor mijn zoon afgesloten. Binnen 48 uur na ingang van het abonnement was zijn bundel op, en was hij voor €240 of zo buiten bundel gegaan, terwijl hij niet op zijn iPhone zat. We hebben coulance gekregen hiervoor van Simyo, waarvoor dank, en hebben ALLE tips opgevolgd die we kregen van de medewerker en op het Forum over het beperken van mobiele data verbruik. Echter, het is op vakantie weer misgegaan. Mijn zoon had mobiele data uitgezet en de iPhone (stom ding!) heeft het blijkbaar na een tijdje weer automatisch aangezet. Wat we ook niet snappen is dat we de “Background app refresh” uit hebben staan, maar toch blijft het gebeuren. Dit geeft zoveel stress (en extra kosten, want coulance kan ik niet elke keer verwachten) dat ik het abonnement zo snel mogelijk wil afkopen en ergens anders een Unlimited abonnement wil afsluiten. Ik heb hier een week geleden al over gemaild, maar kreeg geen antwoord. Dus nu probeer ik het via het Forum. Per wanneer kan ik dit abonnement afkopen?
Beste antwoord door Seren
Bekijk originele reactie