Skip to main content
Hallo Simyo,



Zou ik een indicatie kunnen krijgen van het afkoopbedrag van mijn abonnement?



Alvast bedankt!



Groeten,

Mark
Inmiddels geregeld!
Hallo Mark,



Welkom op het Simyo Forum.



Fijn dat het geregeld is.

Had je gebeld met de klantenservice?
Hoi Markvanwijk, welkom op het Simyo forum :)



Goed om te horen dat het inmiddels is geregeld! Het is daarnaast wel heel jammer om je te zien gaan als klant. Mocht je bij de overstap nog vragen hebben, laat het ons dan weten.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je reactie, maikel.twinnie!
Fatima (Simyo Nederland)

6 mei 15:45



Beste mevrouw Dekkers,



Wij vinden het jammer dat u uw abonnement bij ons wenst op te zeggen.



Het is mogelijk om uw abonnement kosteloos op te zeggen als aangetoond kan worden dat op de postcode waar u verblijft slechte dekking is van het KPN netwerk.



Kunt u ons aangeven op welk postcode u problemen met het netwerk ervaart?



Zowel smijt als kpn geven toe dat op de doorgegeven postcode geen bereik is.



Contract opzeggen dus.



Nee Nee , u heeft toch bereik op uw huisadres....



Dit is toch bij de apen af zeg.



Foei Simyo.
smijt = SIMYO leve de spellinchecker
KPN heeft daar een hele mooi site voor om dat te checken.



www.coveragechecker.nl
Dankjewel "tevredenSimyo klant""



Dat weten we al en KPN zelf ook.

Ze geven toe dat op de nieuwe postcode geen dekking is.

Lees ook even de mail van KS hierboven.

Ze doen alleen niet wat ze schrijven.



Opzeggen/beeindigen ho maar.
Heb het hele topic gelezen en mijn reactie was puur om je eventueel van informatie te voorzien en te kunnen helpen.

Ben blij dat je dat ook waardeert.



Met vriendelijke groet en een fijne dag



Een tevreden Simyo klant

Reageer