Skip to main content
Hallo,



Aangezien mijn telefoon stuk is en ik een abonnement + toestel wil afsluiten de volgende vraag.

Kan ik mijn lopende abonnement afkopen? Hoe gaat dit in zijn werk (kan dit evt ook in termijnen?)

Ik wil graag bij mijn nieuwe provider nummerbehoud.



Graag had ik meer uitleg hierover.



Alvast bedankt!
Hoi Mama88, welkom op het Simyo forum!



Ik heb je vraag verplaatst naar het forumonderdeel Abonnementen. Zo kunnen andere forumbezoekers die dezelfde vraag hebben hem makkelijker vinden.



Wat vervelend dat je telefoon stuk is :(

Je kunt je lopende jaarcontract afkopen, als je dit echt wilt laat ik onze financiële afdeling je een afkoopvoorstel mailen. Dit is een bedrag in 1 keer, en helaas niet in termijnen.



Bedenk wel goed of dit echt is wat je wilt. Iedereen wil tenslotte zo goedkoop mogelijk uit zijn. Kijk een wat het abonnement in combinatie met de telefoon die je wilt kost over de gehele looptijd en vergelijk dat eens met de losse prijs is van die telefoon en dezelfde periode aan abonnement bij Simyo.

Heel vaak ben je met een los aangeschafte telefoon verreweg het goedkoopste uit.



Of je kijkt even hier of er een leuke telefoon voor jouw tussen staat.



Laat je me nog even weten of je écht je abonnement wil afkopen?
Als ik nu een afkoopvoorstel wil kan ik daar nog nee op zeggen?

Want wil weten hoeveel het me gaat kosten tot dan..
Mag ik daar een berekening van?
Hoi Mama88,



Ik heb gisteravond ook contact met je gehad via Twitter.



Zoals aangegeven: de afkoopsom bestaat uit de resterende maanden maal je initiële abonnementskosten.

Reageer