Skip to main content

.

wegens overcompleet van toestel wil ik opzeggen zonder nummerbehoud dus!!!

dat kan niet via het forum!!!!!!!!


@schootsveld 

Opzeggen kan via je MijnSimyo. Heb je nog een lopend contract dan zal je de resterende maanden in 1x moeten betalen. Een moderator (=Simyo medewerker) kan je hier meer over vertellen.

Tóch opzeggen?

Als je zeker weet dat je wil opzeggen, dan willen we natuurlijk dat dit soepel verloopt. Kijk hiervoor op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Abonnement. Zorg dat je alle stappen doorloopt en je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail van je opzegging.

We hopen dat je plezier hebt gehad van je abonnement!

Bron


Hoi @schootsveld,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je wilt opzeggen!

Je kunt je abonnement via Mijn Simyo opzeggen bij Instellingen> Abonnement zoals @Ray inderdaad aangeeft. Als dit is gelukt, ontvang je meteen een bevestigingsmail hierover. Ook kun je opzeggen door een e-mail naar ons te sturen naar klantenservice@simyo.nl met je opzegging.

Indien je een Prepaid hebt, kun je deze niet opzeggen. Na 6 maanden geen gebruik wordt de aansluiting namelijk automatisch beëindigd 🙂.

Bedankt voor jullie reactie! @Ray en @wimj12 

Indien er onduidelijkheden zijn hoor ik het graag.

Groetjes,
Roeqajja