Geachte Lezer,
Ik wil een nieuwe sim only bestellen op mijn bedrijf.
Echter kan ik alleen mijn eigen naam invullen via de aanmeldings pagina.
hoe kan ik zorgen dat deze wel op de naam van het bedrijf komt te staan?
Graag uw reactie
Vriendelijke groet Ricardo
Bladzijde 1 / 1
Hoi RICARDO, welkom op het Simyo forum :)
Ik heb jouw topic met je vraag even verplaatst naar het subforum Abonnementen. Zo kunnen andere forumgebruikers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.
Wanneer je je Simyo Sim Only abonnement op naam van je bedrijf wilt zetten, dan kun je dit aangeven bij het afronden van je bestelling.
Je krijgt bij Rekeninghouder de keuze om jouw rekening, een gezamenlijke rekening of een zakelijke rekening te gebruiken.
Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord?
Ik heb jouw topic met je vraag even verplaatst naar het subforum Abonnementen. Zo kunnen andere forumgebruikers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.
Wanneer je je Simyo Sim Only abonnement op naam van je bedrijf wilt zetten, dan kun je dit aangeven bij het afronden van je bestelling.
Je krijgt bij Rekeninghouder de keuze om jouw rekening, een gezamenlijke rekening of een zakelijke rekening te gebruiken.
Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord?
Hoi Ernst,
Bedankt voor je reactie.
Ja hier kan ik idd iets mee, want bij de aanmelding is dit niet duidelijk.
Ik ga gelijk kijken of het werkt.
thnx groet Ricardo
Bedankt voor je reactie.
Ja hier kan ik idd iets mee, want bij de aanmelding is dit niet duidelijk.
Ik ga gelijk kijken of het werkt.
thnx groet Ricardo
Hoi RICARD0,
Top dat de uitleg van Ernst duidelijk is. Nu ben ik benieuwd of het gelukt is om je bedrijfsnaam op te geven bij je nieuwe bestelling 🙂.
De reden dat dit bij de bestelling niet duidelijk staat aangegeven, is omdat Simyo eigenlijk een strikt particuliere provider is. Maar, we maken hier op deze manier een kleine uitzondering op 😉
Top dat de uitleg van Ernst duidelijk is. Nu ben ik benieuwd of het gelukt is om je bedrijfsnaam op te geven bij je nieuwe bestelling 🙂.
De reden dat dit bij de bestelling niet duidelijk staat aangegeven, is omdat Simyo eigenlijk een strikt particuliere provider is. Maar, we maken hier op deze manier een kleine uitzondering op 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.