Skip to main content

.

Goedemorgen,

Ik wil graag gebruik maken van de huidige aanbieding 12Gb en 200 min/sms voor 10,-

Echter staat deze aanbieding niet bij de verleng mogelijkheden voor bestaande klanten. 

Hoe kan ik toch gebruik maken van deze actie? Ik betaal nu 4,- voor 2Gb! Voor datzelfde geld bieden jullie nu 12Gb. De belminuten zijn veel duurder dan het abonnement dat ik nu heb, maar ik heb meer behoefte aan Gb's

Hartelijke groet

~admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Hallo @KarKe als je (binnenkort) contractvrij bent en je kunt verlengen kun je uit het huidige aanbod kiezen..

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik kan maandelijks mijn bundel aanpassen, maar de 12Gb aanbieding staat er niet tussen helaas.

Groet

Hi @KarKe,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt hierover!

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat je contractvrij bent. Dit betekent dat je je contract kunt verlengen met onze huidige actiebundels via Mijn Simyo. Je kunt dit zelf regelen via Instellingen> Abonnement> Verlengen. Als dit is gelukt ontvang je meteen een bevestigingsmail 🙂.

Bedankt voor je hulp @JanD!

Groetjes,
Roeqajja

Bedankt voor jullie reacties. Als ik het goed begrijp kan ik geen gebruik maken van de actie 12 Gb + 200 sms/min voor 10,-? 

Want dat was concreet mijn vraag.

Bovengenoemde aanbieding, staat namelijk niet bij de verlengmogelijkheden.  

Mijn mogelijkheden:

Gewenste aanbieding

Vast bedankt 

Hallo @KarKe je bent in de war met het maandelijks naar boven of beneden bijstellen van je bundel en het verlengaanbod.

Je moet bij het verlengaanbod kijken, daar kun je kiezen wat je wilt.

Hi @KarKe,

Bedankt voor je reactie. De enige manier om gebruik te maken van de huidige actiebundels is door je contract te verlengen bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Als ik het goed zie, ben je nu je bundels aan het wijzigen via Instellingen> Abonnement> Bundels aanpassen. Je ziet de actiebundels dus alleen staan via Verlengen.

Laat je het nog even weten of het is gelukt zo?

Groetjes,
Roeqajja

Hartstikke bedankt!

Ik had dat inderdaad door elkaar gehaald. Bedankt @JanD en @Roeqajja !

Abonnement verlengd

Hi @KarKe,

Bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat het is gelukt!

Ik wens je een hele fijne dag 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer