.

Beantwoord

Hoe kan ik gebruik maken van de huidige aanbieding?

  • 28 October 2022
  • 8 reacties
  • 416 Bekeken

Ik lees op jullie website dat er een aanbieding is van 10 gig data voor 5 euro. Als ik in de app kijk zie ik die aanbieding niet terug. Geld deze aanbieding niet voor bestaande klanten?

 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 31 October 2022, 17:56

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Jawel jij kunt je contract verlengen met een maand/jaar of twee jaar.

Let wel op wat je belbundel gaat doen.

Badge

Heb die vraag ook al gesteld 🙃 alleen als je je abb net vernieuwd heb kan dit blijkbaar dan niet meer helaas 😐

Ik heb eea nu nagekeken, als ik opnieuw voor 2 jaar teken kan ik de aanpassing doen. Alleen vervalt dan mijn oude belbundel waardoor ik alsnog duurder uit ben. Toch eens verder kijken wat er op de markt is.

Ben dit niet gewend van Simyo. “Vroeger” kon ik de bundels aanpassen tegen hetzelfde tarief als de aanbieding voor nieuwe klanten. Eén van de pluspunten van Simyo. Dat (b)lijkt nu enigszins gewijzigd. In mijn ogen kan ik mijn bundel alleen aanpassen, maar betaal dan een hoger bedrag dan nieuwe klanten. Of ik moet gaan verlengen, maar dan worden alle bedragen gewijzigd, zowel data als belminuten. Per saldo is het dan niet meer interessant. Beetje jammer.

“ Simyo beweegt met je mee “ als slogan. Dat meebewegen lijkt wel geld te kosten voor mij als klant.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ztan,

Bedankt voor je bericht. Zoals @Ron H en @Jcjpotter aangeven kun je inderdaad gebruik maken van onze huidige aanbieding door je contract te verlengen via Mijn Simyo. Je kunt je abonnement 3 maanden voordat je contract afloopt verlengen. Bedankt voor jullie hulp! 😊

Hi @Jan Klaassen! Het klopt inderdaad dat het voorheen niet nodig was om je contract te verlengen om gebruik te kunnen maken van de huidige tarieven, dit is sinds dit jaar veranderd. Sinds 18 juli dien je je contract te verlengen om mee te kunnen bewegen met onze huidige deals. 

Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen

ik heb hier toch nog een vraag over heb mijn contract met twee jaar verlengd.

Per vandaag heb ik de nieuwe bundels is het nu zo dat ik de komende twee jaar uit deze bundels kan kiezen of kunnen ze tussentijds nog gewijzigd worden?

alvast bedankt

groetjes Ron

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ron H

Goeie vraag! Je kunt de komende 2 jaar dus alleen kiezen voor de bundels die je nu hebt gekozen, deze kun je tussentijds niet wijzigen.

Mocht je verdere vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Oké dank je wel 👍

Reageer