.

Beantwoord

Hoe kan ik extra voordeel krijgen met mijn abonnement?

  • 25 November 2017
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

Badge
2 jarig sim only abonnement
Maandelijkse kosten
2 GB internet € 7,50
500 minuten
onbeperkt sms
4G-internetsnelheid
Totaal per maand € 7,50
administratiekosten € 20,00

---------------------------------------------------------

Simyo mijn abbonoment

500 belminuten/sms

9 euro

Dit vind ik een behoorlijk verschil , in het begin kreeg ik korting op mijn abbonoment maar nu niet meer.
icon

Beste antwoord door Ray 25 November 2017, 09:52

Bekijk originele reactie

4 reacties

Maar kijkende naar alleen de prijs is niet altijd aan te raden. Ik verwacht dat je ook goede service wilt van je provider. Daarbij zijn de prijzen van Simpel actietarieven en bij een aanpassing betaal je de hoofdprijs. Bij Simyo kun je elke maand je bundels aanpassen (naar boven en naar beneden). De prijzen bij Simpel zijn mede zo goedkoop om het 2 jarige contracten betreft. En volgens mij heb jij oude bundel(s) want 500 bel/sms bestaan niet (meer).
Badge
Simyo heeft mij nooit de keuze gegeven om een 2 jarig cotract te nemen , idd bestaat mijn bundel niet meer maar die is tot op heden wel de voordeligste.Dus als ik een vergelijkend pakket aangeboden zou krijgen zou ik het nemen.En wat service betreft heb ik totaal geen interesse om mijn bundels maandelijks te veranderen.
Simyo biedt ook geen 2 jarige contracten aan. Service is meer dan de mogelijkheid hebben tot aanpassen bundels. Simyo is niet de goedkoopste maar ik probeer als advies mee te geven om niet alleen naar de prijs te kijken. Wat je er mee doet is aan jou 😉

Fijn weekend.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ramonduindam,

Welkom op het Forum!

Wat een goede aanbieding. Ik weet niet of je KPN Vast Internet op je adres hebt, maar in dat geval kun je dubbele bundels krijgen voor hetzelfde geld bij ons. Hiervoor kun je Simyo Compleet activeren. Meer informatie vind je hier.

Overigens kun jij je abonnement bij ons slechts één keer verlengen. Hierna maak je namelijk al gebruik van onze meest voordelige bundels. Verder vinden wij het leveren van goede service nog belangrijker dan de goedkoopste provider zijn. Met service wordt bedoeld dat als je vragen hebt, wij je hier snel bij helpen. Wij zijn niet voor niets al de 12e keer op een rij de meest klantvriendelijke provider. 😄

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

@ Ray, bedankt!

Groetjes,
Asna

Reageer