Skip to main content
Hallo,



Heb een telefoon met Simyo Prepaid

Ik wil nu een telefoon met Simyo Sim Only, dus besteld. maar krijg ik dit bericht.



LET OP: Stap je over van Simyo Prepaid naar Simyo Sim-Only, annuleer dan deze aanvraag. Je kunt overstappen door in te loggen met je prepaid nummer op Mijn Simyo en onderaan te kiezen voor 'Overstappen Naar Sim-Only'.

Dat heb ik dus gedaan.



Dus ik afdeling klantenservice gebeld om te annuleren, maar nu krijg ik weer een mail,

Uw kunt uw bestelling annuleren via de onderstaande link.

www.simyo.nl/annuleren

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



moet ik nu weer annuleren? of kan ik het nu zo laten.



Gr. AKoo
Hoi AKoo, welkom op het forum van Simyo!



Ik zie dat je inmiddels je prepaid via Mijn Simyo hebt omgezet naar een Sim Only, helemaal goed! :)



De Sim Only bestelling die je eerder had geplaatst, kan je alleen via de site in de e-mail annuleren, vandaar dat je deze e-mail van mijn collega hebt ontvangen.



Heb ik hiermee je vraag beantwoord en werkt je Sim Only naar wens? 🙂
Hallo,



Bijna :-)



De Sim Only bestelling die je eerder had geplaatst, kan je alleen via de site in de e-mail annuleren, vandaar dat je deze e-mail van mijn collega hebt ontvangen.

 

Moet ik dat nog doen dan ?

Sim Only werkt goed op oude, nieuw toestel nog in de doos.



Gr AKoo
En nu is mijn simkaartje weer te groot dus maar weer een micro besteld, weer 5 dagen verder,

dus ik weet niet of sim only goed werkt.

  
Hallo,



Kreeg vandaag brief binnen, met een simkaart en uitleg om te activeren, maar dat ben ik al, zit alleen te wachten op microkaart voor nieuwe telefoon.

Gaat nu wel allemaal beetje vreemd lopen, als ik annuleer ben ik mijn telefoon nummer toch kwijt, maarja zal het maar doen anders dubbele rekeningen



Gr. AKoo
Hoi AKoo,



Oké, ik denk dat ik even wat verwarring moet wegnemen :)



Allereerst, je prepaid is al omgezet naar een Sim Only en ik zie dat je voor deze aansluiting een vervangende simkaart hebt besteld, die vanochtend is verzonden.



Ik verwacht dat je deze simkaart morgen of woensdag in je brievenbus vindt. Dan kan je vervolgens de vervangende simkaart activeren via Mijn Simyo en daarna ben je daarop bereikbaar op je eigen nummer met je Sim Only, oftewel je bent je telefoonnummer absoluut niet kwijt.



Daarnaast heb je voor de nieuwe Sim Only bestelling die je had geplaatst 14-8 inderdaad een simkaart ontvangen. Deze simkaart mag je weggooien of 'retour afzender' naar ons sturen.

Het enige wat je voor deze bestelling nog even dient te doen is de bestelling te annuleren via http://www.simyo.nl/annuleren.



Je dient de bestelling nog even via deze site te annuleren, omdat voor hetzelfde geld wil je de Sim Only gaan gebruiken met het tijdelijke nummer dat je van ons hebt ontvangen. We weten pas dat je dat niet wil, als je, via de genoemde site, de bestelling annuleert :)



Ik hoor graag van je of ik hiermee de verwarring wat weg heb kunnen nemen en of je nog vragen hebt!
Hallo, Kim



Bedankt voor je uitleg, is nu duidelijk :)

Alleen als ik ja, ik wil mijn bestelling annuleren doet, loopt het niet door.

Mvg AKoo 
Hoi AKoo,



Ik heb het even voor je gecheckt en er was inderdaad iets mis met de annuleren pagina. Het is inmiddels verholpen, dus ik wil je vragen om het nogmaals te proberen.



Zou je willen laten weten of het is gelukt om je verkeerde bestelling te annuleren?
Hallo,Dries



Het is gelukt, mail gekregen, je hebt je bestelling geannuleerd via Simyo.nl/annuleren. We hebben je verzoek om de bestelling te annuleren ontvangen. Binnen twee werkdagen ontvang je een reactie van ons.



Maar had ook een fout gemaakt, inplaats van een 8 een 9 ingetikt bij mijn telefoon nummer behoud, dus ze konden me al niet overzetten, kreeg een mail van simyo

Hoop dat het nu in orde is.



Mvg. AKoo 
Hoi AKoo,



Dat is goed om te lezen 🙂 Fijn dat het allemaal gelukt is! Als er nog onduidelijkheden zijn of als je meer informatie wil, laat het dan weten. We helpen je graag verder op het forum 😃

Reageer