Skip to main content
Hallo

Ik wil graag nog een mobiel abonnement voor mijn zoon.

Hoe werkt dit en behoud hij zijn nummer.

Alvast bedankt.



Met vriendelijke groeten,



Robert van den Assem
Hoi Flodoris,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat leuk dat je een Simyo abonnement wilt afsluiten voor je zoon! Dit kun je allemaal gemakkelijk regelen via onze website: www.simyo.nl Als je daar klikt op Sim Only kun je de bundels uitkiezen die het beste bij hem passen. Vervolgens vul je zijn gegevens in, en kun je ook kiezen voor nummerbehoud. Zodra alles ingevuld en verstuurd is, krijg je een bevestiging via de mail. Daarna duurt het slechts een paar dagen voor je je simkaart in huis hebt.



Zoals ik net aangaf, kun je bij de bestelling kiezen voor nummerbehoud. Het is hierbij wel belangrijk om in gedachten te houden dat de vorige provider wellicht een opzegtermijn heeft. Het is dus een goed idee om contact op te nemen met de oude provider om te vragen vanaf wanneer het nummer vrijgegeven kan worden. Zodra dit bekend is, kun je bij ons aangeven vanaf wanneer het nummer overgezet kan worden. Dan zorgen wij ervoor dat alles zo vlot mogelijk verloopt, zodat je zoon een prettige overgang kan hebben van zijn oude provider naar Simyo.



Ik hoop dat je met deze informatie vooruit kunt. Laat je het weten als je nog een vraag hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer