Skip to main content
Goede morgen,



Ik heb mijn contract verlengt. Nu krijg ik een nieuw contract opgestuurd per mail en hierin staat dat ik dit digigtaal moet ondertekenen. Waar en hoe doe ik dit?



Met vr gr. Ton
Goede avond,



Deze vraag lijk mij voor een medewerker van Simyo toch wel te beantwoorden.? het is nu ca 11 uur geleden

met vr gr.
Goede morgen,



Ik heb vanochtend met 1200 gebeld , omdat op dit Forum geen antwoord gegeven kon worden.

Antwoord van deze vriendelijke medewerker:

Het digitaal accepteren van het contact( lees simkaart & contract) is alleen voor nieuwe contracten het is dus nu niet meer nodig, omdat ik dit gedaan heb bij het 1e contract. Puntje van verbetering in het 2e contract dat iemand toegestuurd krijg





Opgelost
Moderators reageren binnen een dag, althans dat is het streven. Kan door drukte wel eens wat langer duren.

11 uur geleden, inmiddels 12 uur, was de klantenservice gesloten en s'nachts slapen ze (denk ik). :)



In ieder geval goed dat het nu is opgelost 🙂
Bij deze nog 1x reactie van mijn kant. Het is 24 uur geleden dat hij geplaatst is 09-06-2015 ca 11:00 uur) . Idd het is opgelost via 1200 en dat is het belangrijkste.
Hoi winnie,



Welkom op het forum.



Fijn om te lezen dat je al antwoord op je vraag hebt gekregen. Het streven op het forum is om binnen een werkdag te reageren op de geplaatste berichten. Het zou erg mooi zijn als we dat altijd konden realiseren, maar soms kan het voorkomen dat je iets langer kan wachten op een antwoord :)



Heb je dringend een antwoord nodig? Dan kan je contact met ons opnemen via onze klantenservice of Twitter. Natuurlijk kan je ook op forum kijken of de vraag al eerder beantwoord is.



We zien je graag weer terug op het forum.
Winnie zegt in de reactie op de vraag van Startend Simyaan dat digitaal accepteren alleen geldt voor nieuwe contracten. Ik ben sinds vandaag zo'n nieuw contract. Blijft voor mij de vraag: hoe kan ik digitaal ondertekenen: contract afdrukken, ondertekenen en dan opsturen? Maar waarheen dan?
Winnie zegt in de reactie op de vraag van Startend Simyaan dat digitaal accepteren alleen geldt voor nieuwe contracten. Ik ben sinds vandaag zo'n nieuw contract. Blijft voor mij de vraag: hoe kan ik digitaal ondertekenen: contract afdrukken, ondertekenen en dan opsturen? Maar waarheen dan?



Hoi kobus, welkom op het forum van Simyo :)



Leuk dat je overstapt naar Sim Only. Je aansluiting is sinds gisteren al overgezet. Je bent akkoord gegaan met de voorwaarden en er is een nieuw contract gestuurd via je e-mail. Deze is op 13 september gestuurd om 05:22 uur :)



Je hoeft alleen op je Mijn Simyo pagina het contract te bevestigen, dit is voldoende. Afdrukken, ondertekenen en opsturen is niet nodig ;)



Heb je de e-mail terug kunnen vinden in je inbox?

Reageer