.

Vraag

Hoe kan ik aanmerking komen voor de nieuwe bundels?

  • 14 April 2023
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

Badge +1

Waarom krijgen nieuwe klanten tegenwoordig een betere en goedkopere bundel aan geboden als vaste klanten? Voorheen kregen wij de zelfde aanbieding.  Vind dit wel raar. Wij zijn nu duurder uit terwijl we al jaren klant zijn. Ik heb nu bv 6 gb internet en onbeperkt bellen voor €11. Nieuwe klanten krijgen gelijk nu 10 gb en onbeperkt bellen voor diezelfde €11. Die blijven ze ook houden als ze niet veranderen van bundel. Niet erg eerlijk dit.


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @mrsjanedoe,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt!

Als bestaande klant kan je ook in aanmerking komen voor de lopende acties door de aansluiting te verlengen. Dit doe je via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. Dit kan je 4 maanden voor de einddatum van het contract aanvragen of als je contractvrij bent per direct. De bundelwijziging zal dan de 1e van de volgende maand ingaan. De tarieven zijn afhankelijk van de looptijd die je kiest.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb dit al eens vaker geroepen maar goed.

misschien is het een idee om de nieuwsbrief per mail weer eens nieuw leven in te blazen.

om dit soort en andere dingen die spelen onder de aandacht te brengen😃

Reputatie 7
Badge +7

@Ron H Bedankt voor je reactie. Dat lijkt mij inderdaad ook een erg goed idee! We hebben dit intern al voorgelegd bij de afdeling die hierover gaat. Hopelijk zal dit in de toekomst opgepakt kunnen worden 😊.

Badge +1

Ja, heb zojuist al berichtjes over dit soort dingen gelezen. Met andere woorden, waar je eerst zomaar met die actiebundels kon meedoen,moet je nu je abonnement verplicht verlengen. Maar als er nu binnen die 2 jaar verlenging weer een andere actie komt, kun je dan nog een keer je bundel wijzigen? Of moet je dan op die datum nog een x 1 of 2 jaar verlengen?

Reputatie 7
Badge +7

@mrsjanedoe Bedankt voor je reactie. Dan geldt eigenlijk dezelfde regel '’ Je kan als bestaande klant in aanmerking komen voor de acties door de aansluiting te verlengen. Dit kan je 4 maanden voor de einddatum van het contract aanvragen of als je contractvrij bent per direct.'’.

Wel kan je altijd maandelijks de bundels wijzigen via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Bundels wijzigen 😊. 

Groetjes,
Amy
 

Reageer