Skip to main content
Hoe kan het dat ik al 52 minuten kwijt ben en al kosten heb van 8,67 euro terwijl ik een abo heb van 5 euro p/m?

Ik heb alleen mijn SIM geactiveerd.



Fred
Begrijp ik het goed dat je nog maar net een abonnement hebt? Vergeet niet dat je bij aanvang van een nieuw abonnement niet alleen voor de lopende maand betaalt, maar ook de abonnementskosten voor de volgende maand vooruit betaalt. Verder krijg je voor de eerste maand een hoeveelheid belminuten dat overeenkomt met het nog resterende deel van de huidige maand. Dat zal die 52 minuten verklaren. Vanaf volgende maand krijg je de volledige bundel van 200 min/sms.
Dank je voor je antwoord....dat zal het wel verklaren.



Fred
Hoi Fredso,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat goed dat je jouw vraag hier komt stellen. Zo kunnen de onduidelijkheid zo goed mogelijk wegnemen voor je.



Ik sluit me aan bij het antwoord van Scotsman 🙂 Je betaalt op de 1e factuur allereerst de abonnementskosten van 10 oktober tot 31 oktober. Daarnaast betaal de je de maandelijkse kosten voor de maand november. Bij Simyo betaal je namelijk altijd 1 maand van te voren jouw abonnementskosten. Daarnaast staan er eenmalige aansluitkosten op jouw factuur van €14,99.



Omdat jouw contract op 10 oktober is ingegaan, betaal je ook maar van 10 tot 31 oktober. Zoals Scotman uitlegt, krijgt ook van die data naar rato jouw belbundel. Vanaf 1 november wordt netjes jouw volledige bundel toegekend. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



@Scotsman, bedank voor je duidelijke uitleg! Keep up the good work :)



Groetjes,

Angela

Reageer