.

Beantwoord

Hoe annuleer ik mijn verlenging?

  • 31 January 2019
  • 6 reacties
  • 315 Bekeken

Beste medewerker van Simyo ik heb dringend je hulp nodig!
Ik ben op 30-1 overgestapt van prepaid naar sim only voor een combinatie van € 11,- in totaal, toen heb ik per ongeluk verlenging ingeschakeld en moet nu ineens € 20,- gaan betalen, dit wil ik niet!! Ik heb maar een klein budget te besteden! Wat kan ik nu het beste doen om dit te cancelen, aub?!
icon

Beste antwoord door Edith31-1 31 January 2019, 12:47

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik heb inmiddels een poging gedaan op https://www.simyo.nl/annuleren door de verlenging te annuleren, hopelijk komt het bedrag dan weer op € 11,- per maand te staan in mijn Simyo. 😥
Reputatie 7
Badge +9
De eerste factuur is meestal duurder. Je betaal dan namelijk voor:
  • abonnementskosten voor het gedeelte van de eerste maand (30 januari t/m 31 januari)
  • abonnementskosten voor de volgende maand (februari)
  • aansluitkosten (maar die heb jij niet, want je stapte over)
Dus daardoor dan de eerste factuur duurder zijn.

Ik weet niet of het verstandig was om gelijk te annuleren. Misschien had een moderator eenvoudig kunnen uitleggen waarom er 20 euro staat ipv de door jouw verwachtte 11 euro. (Misschien dat die 20 euro een incorrecte weergave is)
Dank je wel #Groentjuh voor jouw reactie, ik heb zojuist al gebeld met de klantenservice van Simyo. Ze hebben mijn foutje al gecorrigeerd met hartelijke dank aan de medewerkster van de klantenservice van Simyo! ☺️
Reputatie 2
Badge +2
Hoi Edith31-1,

Leuk dat je van Prepaid overgestapt bent naar Sim Only! Je kunt inderdaad meteen verlengen als je 9 maanden of langer Prepaid had. Vanaf het moment dat je verlengd hebt mag je altijd binnen 14 kalenderdagen annuleren via deze pagina. Maar zo te zien heeft mijn collega je al geïnformeerd over het verlengproces! Ook zie ik dat mijn collega heeft uitgelegd dat de kosten op je factuur gecorrigeerd worden. Geen zorgen dus! Ik ga ervan uit dat alles nu duidelijk is.

Wil je verder nog iets weten? Dan kun je hier natuurlijk gewoon je vraag stellen.

@Groentjuh Bedankt voor je uitleg!

Groetjes,
Lu
Hallo Lu, Hartelijk bedankt voor de info en voor je reactie. Ik zit al jaren bij Simyo (prepaid) en ben heel tevreden. Goede klantenservice ook en aardige, klantvriendelijke medewerkers, dank jullie wel!🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hi Edith,

Namens Lu, graag gedaan! 🙂 Je kunt altijd ons terecht met je vragen!

Fijn weekend nog.

Groetjes,
Jihane

Reageer