hoe Activeer ik Simyo Compleet.
het staat niet in mijn account.
en er is wel internet van KPN op mijn adres
hoe Activeer ik Simyo Compleet.
het staat niet in mijn account.
en er is wel internet van KPN op mijn adres
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder!
Als je in aanmerking komt voor Simyo Compleet, dan zie je in Mijn Simyo in het Overzicht een knop met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet”. Via deze knop kun je Simyo Compleet activeren. Als het is gelukt ontvang je meteen een bevestigingsmail en de verdubbeling van je bundels gaat per de eerste dag van de volgende maand in.
Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt!
Groetjes,
Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Als de optie niet zichtbaar is in je Mijn Simyo overzicht kan dit verschillende oorzaken hebben. Controleer of in je Mijn Simyo instellingen “adrescheck met KPN voor Simyo Compleet” aanstaat. Dit kan je vinden onder instellingen > persoonlijke gegevens > privacy instellingen.
Een andere reden kan zijn dat je nieuwe KPN aansluiting nog niet zichtbaar is. Nieuwe KPN aansluitingen zijn pas een aantal dagen na activatie op je adres zichtbaar in het systeem. Als je KPN aansluiting dus pas een dag actief is zal deze nog niet zichtbaar zijn voor Simyo Compleet.
Mocht dit allemaal niet het geval zijn kan het ook aan een ontbrekende of extra toevoeging van je adres liggen. Controleer of dit overeenkomt met je adres op je KPN factuur.
Ik hoor graag of dit geholpen heeft.
Groetjes,
Ashley
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.