.

Beantwoord

Hoe activeer ik mijn Simyaardag internetbundel?

  • 4 September 2018
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

Beste,
Ik heb 1000 mb's gekregen voor mijn simjaardag. Nu kan ik deze niet openen. Als ik het bericht open krijg ik de melding: He hier gaat wat mis... probeer het later nog eens.
Enig idee hoe dit te verhelpen?
icon

Beste antwoord door Thomas 5 September 2018, 10:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Goedemorgen Mark1990,

Welkom op het Simyo Forum! :)

Telkens wanneer je een jaar langer klant bent krijg je van ons je Simyaardag, een internetbundel van 1000 MB. Deze bundel die een maand lang geldig is hoef je niet zelf te activeren en gaat dus automatisch in. In jouw geval zie ik dat het niet gaat om je Simyaardag, maar om een bundel die je gratis van mijn collega Jerrina gekregen hebt. Dat is een bundel die je inderdaad nog even moet activeren voordat je ervan kan gaan genieten. Dat doe je via Mijn Simyo, hier kun je het cadeautje vinden in je overzichtspagina.Hierna is hij dus geldig tot het einde van de maand. :)



Als je ons nodig hebt weet je ons te vinden!

Fijne vakantie alvast! :)

Groetjes,
Thomas
Beste,

Ja dit is inderdaad zo. Maar zoals ik al zei krijg ik het cadeautje niet geopend. Telkens als ik het berichtje wil openen krijg ik de melding... He hier gaat wat mis. Enig idee hoe dit te verhelpen?

Mark
Reputatie 2
Badge +1
Hallo Mark,

Ah, ik snap het! Je wilde het cadeautje van 1000 mb activeren, maar kreeg een foutmelding. :(

Krijg je die melding via de website of via de Mijn Simyo app? Als je via de website bent ingelogd, kun je proberen om de cookies en het cachegeheugen te legen van je internetbrowser. Onze website werkt het best via Google Chrome. Als je de Mijn Simyo app gebruikt, kun je de app het best even verwijderen en opnieuw installeren.

Krijg je de foutmelding dan nog steeds? Ik hoop 't niet!

Groetjes,
Sarah

Reageer