Skip to main content
Hallo,



Ik wil voor mijn dochter een abonnementje afsluiten.

Helaas lukt dat niet omdat ze na 1997 is geboren.

hoe kan ik voor haar nou wel een abonnementje regelen.



groet,

Hans
Beste Hans,



Om een sim-only abonnement bij Simyo te kunnen afsluiten, moet je 18 jaar of ouder zijn (telt trouwens bij alle providers), personen die jonger zijn dan 18 jaar worden dus afgewezen.



Je kunt voor je dochter dus alleen een sim-only afsluiten, op eigen naam en rekeningnummer.

De ontvangen simkaart stop je dan vervolgens in het toestel van je dochter.

Het abonnement staat dan wel volledig op jouw naam, en je blijft en bent verantwoordelijk voor het betalen van de maandelijkse rekening.

Hierin is het dus handig en verstandig om goede afspraken te maken met je dochter, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.



Mocht je dit allemaal niet willen, dan zou je dochter een Simyo prepaid kunnen nemen, en deze (zodra ze 18 jaar of ouder is) laten omzetten naar een sim-only abonnement.

In dit geval, staat het abonnement wel gelijk op haar naam, en wordt de maandelijkse rekening ook van haar rekening afgeschreven.



Dit zijn de oplossingen waar je uit kunt kiezen.

Hoop je voor nu voldoende geholpen te hebben.
Hallo,



super bedankt voor dit aantwoord ik wist niet dat ik 2 abonnementen op eigen naam kon doen.

Ik ben helemaal geholpen dus ga snel een abonnement voor mijn dochter regelen.



groet,

Hans
Super om te horen Hans!



Fijn dat ik je zo heb kunnen helpen, daar doen we het tenslotte voor.

Per adres en/of rekeningnummer mag je maximaal 5 simkaarten afsluiten, vanaf de 6de simkaart wordt je afgewezen.



Veel succes en een fijne avond!
Hoi Hans Gras, welkom op het Simyo forum :)



Wat fijn dat MichD je al zo snel en zo goed heeft weten te helpen!



Ik heb één klein aanvullinkje; wanneer je dochter 18 is, is er de mogelijk dat zij het contract overneemt van je.

Is het bestellen al gelukt?

Reageer