Skip to main content
Volgens de gegevens in Mijn Simyo heb ik nog maar 148 van de 500 minuten over voor januari. Als ik de gebelde minuten optel kom ik op 150. Het betreft 22 gesprekken die ik gevoerd heb, dus ik snap dat er door de afronding misschien wel 22 minuten bij kunnen komen. Dan kom ik op een verbruik van maximaal 172 en dan zou ik nog 328 minuten over hebben.



Wat klopt hier niet, Simyo?



Ik wil graag straks om half 12 een uur kunnen bellen maar dit gaat zo hard, op deze manier kom ik in de problemen aan het eind van de maand, puur doordat die optelling op Mijn Simyo niet klopt!
Hoi Sjoerdje,



Is je abonnement pas in de loop van deze maand ingegaan? Dan krijg je ook maar een gedeelte van de bundel (dus op het midden van de maand ingegaan dan ontvang je de helft van de bundel de 1e maand).
Hoi Sjoerdje,



Is je abonnement pas in de loop van deze maand ingegaan?


Welnee, Frans! Het abonnement loopt al jaren, ik heb het ook al langer dan een jaar op 500 minuten staan. (Was vroeger ooit wel 300 minuten). Het lijkt erop dat ik voor januari 2017 van Simyo maar 300 minuten toebedeeld heb gekregen, terwijl het gewoon 500 moet zijn. Onbegrijpelijk! Ik hoop maar dat ik op de eerstvolgende werkdag, maandag, antwoord krijg hierop van Simyo, want dit klopt echt niet!
Dan weet ik het ook niet..., ik heb uiteraard geen inzicht in jouw gegevens, als je geluk hebt ziet een moderator het nog voor maandag.
Hoi Sjoerdje Visser,



Welkom op het Simyo forum :)



Wat vervelend dat je denkt dat het aantal belminuten niet klopt! Ik heb het net voor je nagerekend, maar het klopt gewoon. Ook heb je deze maand 500 belminuten gekregen, zoals de bedoeling is.



Als ik je verbruik bekijk, zie ik dat je meer dan 40 gesprekken hebt gevoerd deze maand. Sommige van deze gesprekken duurden langer dan een half uur, waardoor je belminuten inderdaad vrij snel erdoorheen gaan. Je hebt tot nu toe 393 belminuten verbruikt. Kun je dit zelf nogmaals narekenen?



Als je hier nog vragen over hebt, hoor ik dat graag :)



Groetjes,

Samantha



@franswon, Bedankt voor je hulp 🙂
Hoi Samantha, bedankt voor jouw antwoord! Je hebt gelijk, ik zie nu dat ik verzuimd heb de eerste 9 dagen van januari in beeld te brengen, ik heb die schuifpijl niet gezien. Heel dom van mij. Sorry, en bedankt.
Hoi Sjoerdje Visser,



Ik ben blij dat alles nu veel duidelijker is 🙂 Dit verbruik kun je altijd terug vinden op Mijn Simyo (zowel via de App als via de computer).



Laat je het weten als je toch nog vragen hebt?



Groetjes,

Jihane

Reageer