.

Vraag

Help, ik heb een hoge rekening door data gebruik buiten mijn bundel. Hoe kan dit worden opgelost?

  • 24 November 2022
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Hallo,

 

Door een stomme fout van mij had ik niet in de gaten dat ik al over mijn bundel heen was en nu heb ik een extreem hoge rekening voor de extra data die ik per ongeluk heb gebruikt. Ik was nog niet op de hoogte dat de data zou stoppen zodra ik over mijn limiet was. Na het lezen op dit forum begrijp ik inmiddels hoe het werkt, maar wilde vragen of er nog een coulance regeling te treffen valt voor mij. Inmiddels staat de rekening op minimaal 205 euro en mijn nummer is blijkbaar al geblokkeerd als ik niet alvast 100 euro betaal...Help, kan hier nog iets aan gedaan worden want dat geld heb ik echt niet gezien de hoge kosten van alles op dit moment.

In afwachting van iemands reactie,

Floortje


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Floortje3113,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van de hoge kosten! Heb je wel onze waarschuwing sms'jes voorbij zien komen? Deze zijn afkomstig vanuit het 1200 nummer en komen rechtstreeks van het netwerk en zijn daarom altijd leidend. In deze berichten staat vermeldt dat je extra mb kan bijkopen of dat je het beste kan verbinden met een stabiele Wifi-verbinding. Mocht er na deze stappen geen van deze opties worden uitgevoerd dan betaal je het buitenbundel tarief van €0,15 per mb. Het is bij ons inderdaad niet mogelijk om een datalimiet in te stellen, wel kan je op sommige Android toestellen een limiet instellen via de instellingen van het toestel zelf 😊! Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag de volgende link met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen wat betreft de gemaakte kosten. 

Groetjes,
Amy
 

Reageer