Ik wil hierbij een klacht indienen met betrekking op de kwaliteit van mijn mobiel bereik. Ik ervaar herhaaldelijk problemen tijdens het bellen, waarbij de verbinding meerdere keren wegvalt. Dit beïnvloed mijn gebruikerservaring aanzienlijk en is niet naar verwachting. Ik verzoek u vriendelijk op dit probleem te onderzoeken en een passende oplossing te bieden.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Jammer om te horen dat je netwerkproblemen ervaart. Ervaar je dit probleem overal of alleen op specifieke plekken?
Heb je wel een stabiele internetverbinding? Heb je al geprobeerd je netwerkinstellingen opnieuw in te stellen?
Ervaar je hetzelfde probleem als je de sim in een ander toestel test?
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Ashley
Beste Ashley,
Het wijzigen van het netwerk heeft enigszins geholpen, maar op veel locaties verbindt de telefoon nog steeds niet met het andere netwerk, waardoor ik genoodzaakt was mijn eigen internetbundel te gebruiken. Ook het wisselen van telefoon heeft het probleem niet opgelost. Hierdoor heb ik vorige keer een hoge rekening ontvangen, waarvan ik ervan uitga dat deze gecompenseerd wordt.
Ik moet nog steeds gemiddeld vijf keer bellen om een enigszins stabiele verbinding te krijgen, wat duidelijk aan het Simyo-netwerk ligt. Dit is voor mij niet acceptabel. Ik hoor graag hoe dit probleem opgelost kan worden.
groetjes Inge
Welk type telefoon heb je?
de iphone 11
Aha, dat vreesde ik al.
Er zijn al maanden lang problemen met de iPhone 11 i.c.m. KPN.
Ik laat het aan de moderators om een passende reactie te geven. Je kan zelf even
grasduinen op het forum om een indruk te krijgen van het probleem.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Kan niet meer normaal bellen of gebeld worden (Iphone 11). Verbinding valt steeds weg. Aan/uit gezet, mobiele datanetwerk aangepast...helpt allemaal niet. Wat nu?
Zie mijn bovenstaande reactie
Ik zie je reactie en ik heb een goede indruk van het probleem. Maar nu wil ik graag dat het opgelost wordt. Ik lees over reset of nieuwe simkaart, is dat een mogelijke oplossing? Gebied waar ik woon is volgens KPN helemaal groen, binnen en buiten.
Ik werk niet bij Simyo of KPN, en kan dus alleen maar zeggen wat ik lees op andere plaatsen.
Reset of nieuwe simkaart gaat niet helpen.
Hi
Bedankt voor jullie bericht. Wat vervelend om te horen dat jullie netwerkproblemen ervaren.
Zojuist heb ik een reset uitgevoerd op jullie simkaart. Zouden jullie je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra jullie dit bericht hebben gelezen? Ik hoor dan graag of dit verbetering heeft opgeleverd.
Ik lees dat jullie beide een iPhone 11 hebben. Het klopt dat er momenteel een issue speelt zoals
Groetjes,
Roeqajja
Goedemorgen Roeqajja,
Bedankt voor je reactie. De eerste dag leek er verbetering te zijn, maar inmiddels ervaar ik weer dezelfde slechte bereikbaarheid. Dit is voor mij niet vol te houden, vooral omdat ik hier nu al een meer dan een maand mee bezig ben. Kun je aangeven hoe lang dit nog gaat duren? Aangezien ik nog een jaar aan mijn abonnement vastzit, verwacht ik dat ik onder deze omstandigheden mijn abonnement zou moeten kunnen opzeggen.
Daarnaast heb ik door de problemen extra kosten gemaakt voor internet, en ik verwacht hiervoor gecompenseerd te worden.
groetjes Inge
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het probleem nog steeds speelt.
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik wil je dan graag kosteloos een nieuwe simkaart versturen. Dit wilt vaak verbetering opleveren.
Groetjes,
Roeqajja
Bedankt voor je snelle reactie, Roeqajja. Helaas is het bereik na de laatste aanpassing juist nog slechter geworden. Is er nog iets anders wat we kunnen proberen?
groetjes Inge
Hi
Bedankt voor de update. Wat jammer om te horen.
Wij hebben al contact via privébericht. Ik help je via deze weg verder.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.