Skip to main content
Beste Klantenservice,



Begin november heb ik mijn bundel aangepast (minder belminuten). Ik ging het vandaag controleren en zag dat mijn abonnement zogenaamd met een jaar is verlengd per 1 december 2014. Dit is zeer onwenselijk want ik woon sinds deze maand in Brazilië en ik moest al wachten tot maart om het te kunnen opzeggen. Graag zou ik weten wat de afkoopsom is en als mijn abonnement opeens is verlengd met een jaar, hoe ik dat kan annuleren want dat is mij niet verteld toen ik mijn bundel heb aangepast.



Met vriendelijke groet,

Abigail
Hoi kynoapea,



Wat jammer dat het wijzigen van je bundel zoveel vragen oproept! Ik ben meteen even je abonnement gegevens ingedoken en ik zie dat je een contract hebt bij Simyo heb tot 02-03-2014. Je hebt dus niet verlengt met een jaar. Gelukkig kan dit ook niet, want je hebt natuurlijk nog een contract 🙂



Je kunt je abonnement per 01-02-2014 opzeggen. Wil je dit eerder? Stuur dan een e-mail naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] met het verzoek om een afkoopsom. We brengen vervolgens je resterende abonnementskosten in één keer in rekening.



Laat je me weten wat je doet?
Hoi kynoapea,



Wat jammer dat het wijzigen van je bundel zoveel vragen oproept! Ik ben meteen even je abonnement gegevens ingedoken en ik zie dat je een contract hebt bij Simyo heb tot 02-03-2014. Je hebt dus niet verlengt met een jaar. Gelukkig kan dit ook niet, want je hebt natuurlijk nog een contract :)



Je kunt je abonnement per 01-02-2014 opzeggen. Wil je dit eerder? Stuur dan een e-mail naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] met het verzoek om een afkoopsom. We brengen vervolgens je resterende abonnementskosten in één keer in rekening.



Laat je me weten wat je doet?





Ah bedankt Tiury, dat is fijn om te weten! Ik zal tot februari wachten met opzeggen, nog bedankt voor de snelle reactie.



Groet,

Abigail
Hoi kynoapea (Abigail),



Alhoewel ik het jammer vind dat je weg gaat, lijkt het me inderdaad slim om te wachten tot februari met opzeggen 🙂. Graag gedaan en ik hoop je in de tussentijd nog een keer terug te zien op het forum!



muito sucesso no Brasil!

Reageer