Skip to main content
Hallo,



Ik wil graag een SIM only abonnementje kopen puur voor internet toegang maar moet verplicht ook en SMS bundel selecteren. Waarom is dat? Is het niet mogelijk een bundel te nemen zónder bel/SMS?



Met vriendelijke groet,

Mathijs Huibers
Bel en sms is de basis bij Sim only. De internetbundel is een optie.

Andersom is niet mogelijk.



Dat is ongeacht welke provider je kiest. Het telefoonnummer is namelijk gekoppeld aan je Simkaart en bel/sms bundel.
Hoi mhuibers, welkom op het Simyo forum 🙂



Raytje heeft je vraag al goed beantwoord. Helaas hebben we geen simkaarten met alleen een internetbundel. Je kunt er voor kiezen om de laagste belbundel aan te vragen met daarbij een internetbundel.



Heb je hierover nog vragen? :)



@Raytje; bedankt Raytje voor je volledige antwoord 😃
Goede morgen,



Bedankt voor de antwoorden. Helaas is Simyo voor mij dan niet geschikt. Ik zoek puur een oplossing voor in mijn MiFi router. Bij mijn XS4ALL internet abonnement had ik al een gratis SIM met 250 MB en wel 4G. Deze heb ik nu voor 10 euro per maand geupgrade naar 1GB.



Wellicht een optie voor Simyo om ook puur data sims te gaan leveren? De vraag hiernaar is best groot aangezien er steeds meer mensen de mogelijkheden van een MiFi route ontdekken.



Mvg,

Mathijs Huibers
Hoi mhuibers,



Data only abonnementen is inderdaad een groeiende markt. Niet alleen vanwege mifi routers, maar ook omdat je kunt bellen via Facebook messenger en Whatsapp en dergelijke. Het is op dit moment alleen geen markt waar Simyo zich op richt. Bij Simyo heb je tenminste een belbundel en als je wilt kun je een internetbundel aanschaffen.

Reageer